Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat zou je doen als?

+11
TokkoHeavan
O.o
Tezzol
Lex
Lola-O-Matic
Trowa
Lieke
CrazyCuddle
Ketsueki
Mammonbitch
Tylor
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 7]

76Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo feb 21, 2010 9:00 pm

Tylor

Tylor

Myself ofcourse. Zo egoïstisch ben ik wel Wait.. what?.

Wat zou je doen als een vogel op je hoofd poept?

http://animecow.co.nr

77Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo feb 21, 2010 9:35 pm

jac-senpai

jac-senpai

die vogel dood maken :P

nee jo .... geintje, maar ik zal wel ongelovelijk pissig zijn .

maar wat zal je doen, als je vader/ moeder anime en manga verbood ?

http://jac1986.hyves.nl

78Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo feb 21, 2010 9:48 pm

Tylor

Tylor

Het stiekem toch kopen en kijken. Kan mij het wat boeien Druppel je kunt altiijd nog sporen naar sites uitwissen he :p.

Wat zou je doen als je een koffertje met duizend euro vond.. midden op straat? (let op: het kan zwart geld zijn!)

http://animecow.co.nr

79Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo feb 21, 2010 9:50 pm

jac-senpai

jac-senpai

uhmm ... archonia.com leegkopen ofzo ????

wat zou je doen, waneer je een bord met eten niet lust maar toch moet opeten van je ouders ?

http://jac1986.hyves.nl

80Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo feb 21, 2010 10:01 pm

Trowa

Trowa

neus dicht, smaakpappillen uitschakelen, en ervoor gaan. Also, met appelmoes smaakt alles. (Of met curry, volgens een vriendin die boerenkool enkel eet als er curry op kan)

Wat zou je doen als je een grote lap stof had gekocht, en het patroon past *net* niet? -geen mogelijkheid om nieuwe stof te kopen-

81Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? do feb 25, 2010 7:12 pm

Tylor

Tylor

Gewoon ermee stoppen.

Wat zou je doen als er ''privé'' fotos van jezelf op verschillende sites op het internet worden verspreid?

http://animecow.co.nr

82Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? vr feb 26, 2010 10:36 pm

Kuroshitsuji

Kuroshitsuji

Die mensen die het hebben gepost aanklagen!!

Wat zou je doen als je anime/manga held voor je stond?

http://SilverRock-Shooter.hyves.nl/

83Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? vr feb 26, 2010 11:22 pm

Tylor

Tylor

Vragen om z'n handtekening!

Wat zou je doen als je favoriete zanger(es) je plots uitscheld..?

http://animecow.co.nr

84Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? za feb 27, 2010 6:45 pm

Ketsueki

Ketsueki

Verontwaardigd zijn
wat zou je doen als je iemand aan jou de liefde verklaart, maar jij vind hem/haar helemaal niet leuk

85Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? za feb 27, 2010 7:38 pm

Tylor

Tylor

Afwijzen.

Wat ZOU je doen als iemand een botherham naar je toe gooide?

http://animecow.co.nr

86Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? ma maa 01, 2010 9:56 am

jac-senpai

jac-senpai

terug gooien ... FOOD FIGHT HELL YA !

wat zou je doen wanneer je de badkamer binnen stapt en erachter komt dat een goede vriendin van je onder de douche staat ?

http://jac1986.hyves.nl

87Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? di maa 02, 2010 1:34 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Droog hoi zeggen en de badkamer weer uit lopen. Waarschijnlijk zou ik nog iets als 'waarom heb je die deur dan ook niet op slot?' o.i.d. zeggen. x3

Wat zou je doen als... je een groep mensen, waar jij absoluut niet goed mee kunt opschieten, de gang blokkeert waar jij net op dat moment langs moet?

88Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo maa 14, 2010 12:22 pm

Trowa

Trowa

Overdreven beleefd vragen om ruimte. Daarna erlangs gaan, goedschiks, of kwaadschiks.
(Grin, ervaring, works like a charm)

Wat zou je doen als je de keuze had tussen zelf een ei bakken, of een ander een ei laten koken?

89Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo maa 14, 2010 4:17 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Zeggen dat ik geen eieren lust XD Maar mocht dat wel het geval zijn, dan zelf het ei bakken. (I'm to scared the other person will fuck it up)

Wat zou je doen als je er achter zou komen dat iemand je al een week lang heeft gestalkt?

90Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? zo maa 14, 2010 8:18 pm

Trowa

Trowa

Me geen zorgen maken. Je hebt het blijkbaar niet gemerkt, in die week.

Wat zou je doen als je merkt dat je al ruim een week word gestalkt? :P

91Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? vr maa 19, 2010 10:53 am

Ketsueki

Ketsueki

Paranoia worden XD
Wat zou je doen als je ongelooflijke spierpijn in je benen hebt, en je moet naar school waar er een heleboel trappen zijn?

92Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? vr maa 19, 2010 11:24 am

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Het eerste lesuur niet halen wegens het fietsen met spierpij (fack it, dan ga ik niet stevig doortrappen, ze mogen al blij genoeg zijn dat ik dan überhaupt vooruit kom) en vervolgens bij elke les een kwartier te laat komen omdat ik geen zin heb om met spierpijn heen en weer de trappen op te lopen. Oh! Of iemand met een gebroken been zoeken bij wie ik in de lift kan springen ^^

Wat zou je doen als je je 's ochtends op school opeens bedenkt dat je het volgende lesuur een groot werkstuk af moet hebben... waar je nog niet eens een letter van op papier hebt staan?

93Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? vr maa 19, 2010 11:12 pm

Trowa

Trowa

Mijn slijmskills toch eens een upgrade geven. Nee meneer ik wist het *echt* niet! Ah toe? Voor mij? etc.

Wat zou je doen als een reiger constuctief je vijver leeg vist?

94Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? za maa 20, 2010 8:26 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

"Damn, heb ik een vijver?"

Nee, zou der waarschijnlijk een net overheen gooien en die onder stroom zetten ofzo What the f*ck?) (maar dan wel zo dat dat ding het water niet raakt, anders is het einde oefening voor de vissies)


Wat zou je doen als één vande buurjongetjes voor het zoveelste maal expres een voetbal in je achtertuin lanceert?

95Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? za maa 20, 2010 9:14 pm

Trowa

Trowa

De voetbal mee naar binnen nemen en gebruiken als chantage materiaal.


Wat zou je doen als een kind (10, oud genoeg om beter te weten) loopt te bleren en irritant loopt te wezen, en de moeder er niks van zegt?

96Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? ma maa 22, 2010 10:17 am

Ketsueki

Ketsueki

Er zelf wat van zeggen. Lekker puh!

Wat zou je doen als je vandaag een proefwerk hebt waarvoor je niet bijster goed hebt geleerd, je een 5 gemiddeld staat, en dit je eindcijfer wordt?

97Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? ma maa 22, 2010 12:36 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

... wow, dat klinkt ZO bekend nu. -zit te stressen wegens een PTA engels waar ik de vorige pediode een 5 voor stond, net weer een 6 gemiddeld sta en bang is dat het weer een 5 wordt-
Ik zou STRESSEN, STRESSEN, STRESSEN, LEREN TOT IK ER BIJ NEER VAL EN UITEINDELIJK DUS OOK ÉCHT ER BIJ NEER VALLEN. -gaat verder zenuwachtig doen en stuiteren-

Wat zou je doen als een auto je nét niet schept en de chauffeur je vervolgens kaad aanspreekt opdat je niet goed uit gekeken zou hebben, terwijl jij weet dat je toch echt voorrang had?

98Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? ma maa 22, 2010 11:46 pm

Ketsueki

Ketsueki

Hem terecht wijzen, en zo kalm mogelijk blijven...

Wat zou je doen als... damn nu ben ik ideeloos XD als je geen idee hebt om een "wat zou je doen als" onderwerp te posten? XD

99Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? di maa 23, 2010 12:47 am

Trowa

Trowa

niet posten.

Wat zou je doen als jeje onrechtvaardig behandeld voelde?

100Wat zou je doen als? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je doen als? di maa 23, 2010 4:08 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Denken: 'fack you', en vervolgens nooit meer iets voor de persoon die me onrechtvaardig behandeld doen. Eigen schuld Tong uitsteken

Wat zou je doen als je je op een zondag enorm rot zou voelen en behoefte hebt aan een lading troostende chocola, maar je dit niet in huis hebt? (denk: de winkels zijn dicht)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De ''wat ga je doen vandaag?'' topic!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum