Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat zou je doen als?

+11
TokkoHeavan
O.o
Tezzol
Lex
Lola-O-Matic
Trowa
Lieke
CrazyCuddle
Ketsueki
Mammonbitch
Tylor
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

1Wat zou je doen als? Empty Wat zou je doen als? wo jan 20, 2010 5:46 pm

Tylor

Tylor

Bij dit spel moet je vooral je fantasie gebruiken. De gebruiker voor je zegt: Wat zou je doen als?- en zet erachter een zelfbedachte vraag.

Voorbeeld:

Persoon 1: Wat als ik je oma was?
Persoon 2: Dan zou ik elke dag bij je koekjes komen eten. Wat zou je doen als je Spongebob Squarepants in het echt hebt ontmoet?
Persoon 3: Dan zou ik met hem trouwen. Wat zal je doen als je 1 miljoen euro vond?

Ik begin:
Wat zou je doen als je 1 miljoen euro op je bankrekening gestort werd?

http://animecow.co.nr

2Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? wo jan 20, 2010 7:21 pm

Mammonbitch

Mammonbitch

dan zou ik heeeeeeel blij zijn er er manga enzoow van kopen :D

wat zou je doen als je een week lang niet op de computer mag?? (dat heb ik nu en ik doe het lekker tog nu mijn ouders er niet zijn.... ik houd het gewoon niet vol!!)

3Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? wo jan 20, 2010 8:24 pm

Tylor

Tylor

Vreselijk. Echt vreselijk. Dan zou ik dood gaan, want ik heb niks beters te doen? Hmm.

Wat zou je doen als er genante/picante foto's van jezelf over het web verspreid zouden worden? Knock out

http://animecow.co.nr

4Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? wo jan 20, 2010 10:41 pm

Ketsueki

Ketsueki

Uhm... commit suicide? No, joke. Ik heb geen genante foto's waar ik me bewust van ben, EN IK ZOU NIET (WILLEN) WETEN WIE DIE MAAKT!! @_____@
Maar ALS het zo was... uhm... me helemaal anders kleden, haar knippen, veel make-up enzo... guess that's the best option ^^U

Wat zou jij doen als je muziekinstrument brak, als je dat zou spelen? En dan zo kapot dat ie niet meer te repareren valt he!

5Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? do jan 21, 2010 1:21 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Een nieuwe kopen of mijn ouders heel zielig aankijken met "Mamaaaaah~ Ik...Ik...Ik heb men ... kapot gemaakt..." -jank- "het ging per ongeluk en... en... en..." -ontroostbaar-
Even zielig doen, en ik heb zo weer een nieuwe XD -evil bitch-

Wat zou je doen als je er net 5 minuten voor de bel achter komt dat je een enorm zwaar tellende toets hebt? (als je nog op school zit iig)

6Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? do jan 21, 2010 6:49 pm

Lieke

Lieke

In paniek raken.

Wat zou je doen als je een snackbar van je inmiddels overleden oom erft?

7Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? do jan 21, 2010 7:11 pm

Tylor

Tylor

Het verkopen. Urenlang in een snackbar staan lijkt me niet leuk in ieder geval en veel verdient het denk ik niet (of wel?) achja, je moet doen wat je zelf leuk vind. Als het je ding is..

Wat zou je doen als je je broer betrapt met jou Ipod terwijl je nog ZO had gezegt: ''Blijf er vanaf!''?

http://animecow.co.nr

8Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? do jan 21, 2010 8:23 pm

Trowa

Trowa

Hem een lel geven en/of doorsturen naar ouders. Verder, mp3/computer/technisch apparaat naar keuze van een ietwat onaangename verrassing voorzien klinkt ook wel als een leuke optie. (Uiteraard niet van het soort dat blijvende schade/reputatieschade geeft)

Wat zou je doen als tussen de *hele enge, bijtgrage *hond van 2 bij 2 meter en jou, een hekje van 10 cm breed en een kwart meter hoog staat?

9Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? do jan 21, 2010 9:02 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Enorm de nijging hebben om een takje te werpen en vervolgens weg te rennen... Maar vervolgs verstandig genoeg zijn om te blijven wachten tot de hond z'n belangstelling heeft verloren (Ik stel me dus even voor dat ik in het vizier van dat beest sta? En ie het op mij gemunt heeft? xD) en er dan vandoor spurten.
Waarschijnlijk zou ik me halverwege het wachten afvragen welke idioot er dan ook een hekje heeft van 10 cm breed en een kwart meter heeft om een hond terug ge houden.


Wat zou je doen als je op het balkon stond van een brandend huis? En balkon op de 4e verdieping wel te verstaan. (jup, groot huis)

10Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? do jan 21, 2010 9:24 pm

Ketsueki

Ketsueki

JUMP! Tjsa, wat kan je anders? Ik ga ZEKER niet terug het huis in, en dan spring ik liever en hopen dat de brandweer me vangt, dan op ze te wachten! :)

Wat zou JIJ doen alsssssss......... Je vriend(innet)je is aangereden en het ongeluk helaas niet heeft overleefd? *sob* (is niet bij mij gebeurt hoor :P)

11Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? vr jan 22, 2010 8:33 pm

Mammonbitch

Mammonbitch

huilen ;o

wat zou je doen als......... je van school getrapt werd?

12Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? vr jan 22, 2010 10:02 pm

Ketsueki

Ketsueki

Heel depressief zijn... huilen.... schreeuwen... nog depressiever zijn... en wat zou jij doen.... als... je een tijdslot op je computer had/niet op de computer mag zonder goede reden (he? mammonbitch? Tong uitsteken)

13Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? vr jan 22, 2010 11:31 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Er een keer met een goede reden achter gaan en dat slot der even keihard weer af werpen =D (moet vast wel lukken op één of andere manier)
En mocht dat niet werken, dan maar elke dag zeggen dat ik met men huiswerk bezig moet en ondertussen dus random leuke dingen doen =D

Wat zou jij doen al...
-denkt-
Je er achter op school/werk achter komt dat het hele gebouw ingesneeuwd is (ja, plotselinge sneeuwstorm x3) en je waarschijnlijk voor de eerst komende dag/paar dagen niet meer naar huis kunt?

14Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? vr jan 22, 2010 11:53 pm

Ketsueki

Ketsueki

Mn ouders bellen, comfortabele plek vinden om te kunnen slapen, geld checken voor geld om eten te halen in de automaten... ehm.... tsja. Wat zou je doen als de mangaka van een hele toffe serie is overleden, terwijl hij een verhaal heeft achtergelaten dat een keiharde cliffhanger is? Je FAVORIETE mangaka!

15Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:10 am

CrazyCuddle

CrazyCuddle

De hele dag/week/jaar/whatever met zo'n hoofd naar het scherm kijken: Wat zou je doen als? OMG_Shocked_Short_by_gopherboy76 (ik neem aan dat ik het op een site gelezen heb?)

Wat zou je doen als je wakker word in de klas/op je werk, net wanneer je een uiterst comfortabel dutje hebt gedaan, en er achter komt dat iemand met permanente stift je gezicht heeft geschilderd?

16Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:15 am

Ketsueki

Ketsueki

Thuis blijven, schrobben, wassen boenen en dergelijke tot het eraf is ^^ Wat zou je doen als: Keuze 1: je moeder is overleden (WAT HEB IK TOCH MET MOORD EN DOODSLAG?!)
Keuze 2: Je broer(tje) of zus(je) je lievelingsteddybeer in de fik heeft gezet met het overige illegale vuurwerk dat hij/zij nog had

17Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:19 am

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Keuze 1: ENORM depressief worden en... ik vrees best voor wat ik dan zou doen x3
Keuze 2: Mijn eigen vuurwerk te voorschijn halen en haar/zijn (ja, ik heb beide varianten hier in huis rennen) kast kapot schieten. WUAHAHAHAHAHA! REVENGE!

Wat zou jij doen als je net een behoorlijk hoge boom met een ladder had beklommen (want er zaten geen takken onderaan) en die latter uiteindelijk viel, net nadat jij op een stevige tak had plaats genomen? (oftewel: je zit vast in de boom)

18Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:21 am

Ketsueki

Ketsueki

BEL 112!!!! Of mn ouders... Wat zou je doen als je een zoveelste proefwerkweek hebt verkloot?

19Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:27 am

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Mij afvragen wat ik nog steeds op dit niveau doe als ik al vaker een proefwerkweek heb verkloot. Verder niet echt veel ofzo xD -net zelf indeed haar zoveelste proefwerkweek/PTAweek heeft verkloot-

Wat zou je doen als je op een verkeerde trein stapt en er pas 10 minuten na vertrek dat de trein geen tussenstoppen maakt tot je Berlijn hebt berreikt? (Geen idee welke freaking trein geen tussenstoppen maakt btw xD)

20Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:40 am

Ketsueki

Ketsueki

uhm... fuck zeggen? ennnnn naar huus bellen om te zeggen dat je het verkloot hebt, en dat je weer geld over de bank heen moet smijten?

wat zou je doen als je nu n aar bed moet?

21Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:45 am

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Waarschijnlijk nog een uurtje rekken ofzo. -al om 10 uur naar bed moest, maar hier nog steeds zit-

Wat zou je doen als je computer ineens zwart beeld zou geven en héél vreemde geluiden zou maken?

22Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 11:21 am

Tylor

Tylor

Hem slaan.

Ik versla hem met mijn 350 HP! Hah! Maar nee - erhm, ik weet niet..? Me vader roepen, die heeft er wel verstand van. Maar aan de andere kant ook wel blij zijn, als deze kapot zou gaan krijg ik een nieuwe laptop omdat deze al wat ouder is (ik zit nog met windows xp enzo). Ik krijg er sowieso 1 als ik 15 word.

Wat zou je doen als een man je allemaal verschillende GEKLEURDE IPOD's aanbood, en je er maar 1 kon kiezen? (welke kleur zou je dan nemen..?)

http://animecow.co.nr

23Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 12:51 pm

Ketsueki

Ketsueki

een ZWARTE!! Wat had je anders gedacht?! Wat zou je doen als je op muziekles zat, en er mee moest stoppen omdat je fucking te weinig speelt, en dus niet vooruit komt?

24Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 7:39 pm

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Dat klinkt als de situatie waar ik nu inzit. ahahha meer spelen ? xD

Wat zou je doen als er een man langskomt die vraagt of je hondenbelasting wilt betalen? :D

http://lolaeetmensen.hyves.nl

25Wat zou je doen als? Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 23, 2010 7:45 pm

Ketsueki

Ketsueki

Nee zeggen, want ik heb geen hond XD
Wat zou je doen als je niet naar een concert van een hele toffe band mag die in de buurt optreed?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De ''wat ga je doen vandaag?'' topic!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum