Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat zou je doen als?

+11
TokkoHeavan
O.o
Tezzol
Lex
Lola-O-Matic
Trowa
Lieke
CrazyCuddle
Ketsueki
Mammonbitch
Tylor
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

26Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 24, 2010 11:18 am

Tylor

Tylor

Mezelf ophangen.
Haha joke, niet dus. Ik ga niet echt naar concerten dus het boeit me niet zo.

Wat zou je doen als je op school was in het AK lokaal?

http://animecow.co.nr

27Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 24, 2010 12:45 pm

Ketsueki

Ketsueki

ak, als in aardrijkskunde? Niets, gwn mn les volgen, of met Gideon kloten (hij zit naast me in de klas ^^ we zijn telkens melig EN NEEN WE HEBBEN NIET MET ELKAAR voor degenen die dat zouden denken)

Wat zou je doen als je in de klassenopstelling naast iemand van het andere geslacht zit, en het heel goed met hem/haar kan vinden, en een van je vrienden/vriendinnen zit telkens bij je op de huid om te vragen hoe het nou gaat tussen jullie met het excuus: "Maar je gaat zo weinig om met jongens/meisjes, en als je met ze omgaat wordt het meestal wat!" "Hoezo "het wordt niets"?! Dat is wat de hele klas hoopt!!"

-.- Ik heb ervaring... -.-

28Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 24, 2010 2:05 pm

Tylor

Tylor

Zit ik heel vaak. Ik kan goed omgaan met het andere geslacht, ik zou me er niet druk om maken.

http://animecow.co.nr

29Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 24, 2010 2:51 pm

Ketsueki

Ketsueki

Same here! *nodnod*

30Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 24, 2010 6:06 pm

Tylor

Tylor

Kan je voortaan please een nieuwe vraag erbij stellen..? Danku Melig.

Wat zou je doen als een enorme koelkast uit de lucht op je neerknalde?

http://animecow.co.nr

31Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 24, 2010 10:18 pm

Ketsueki

Ketsueki

Dood zijn XD

Wat zou je doen als..... uhhh.... Je een feestje geeft, en niemand kan komen op die dag, en jij op geen andere dag voorlopig?

32Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? ma jan 25, 2010 12:40 am

Mammonbitch

Mammonbitch

ZE MOETEN HUN AFSPRAKEN DIE DAG MAAR VERZETTEN.

voor tha boyz: wat zou je doen als je door de stad liep, en een heel lekker meisje je vol op je bek pakte?

voor tha girlz: wat zou je doen als je door de stad liep, en een heel lekkere jongen je vol op je bek pakte?

(en met heel lekker bedoel ik ook ECHT heel heel heel lekker)

33Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? ma jan 25, 2010 8:41 pm

Ketsueki

Ketsueki

Euh.... denken wtf moet die?! Maar aan de andere kant, ligt eraan offeh... tsja... hij me ook echt aantrekt :S als je begrijpt wat ik bedoel... :S

Wat zou je doen als...

Je heel erg van schelden houdt, maar een maand GEEEN ENKEL SCHELDWOORD mag zeggen???

34Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 12:48 am

Mammonbitch

Mammonbitch

DAT HOUD IK NIET VOL. want ik scheld best wel heel erg veel Verlegen
maar als het echt moet. die hele maand ook echt helemaal niks zeggen.

wat zou je doen als je een stroopwafel krijgt aangeboden van een vreemde?

35Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 4:14 pm

Lex



stroopwafel kwijl... op eten :D

wat zou je doen als het koudt is, je geen zin hebt maar toch van je moeder op de fiets naar huiswerkbegeleiding moet -.-?

36Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 5:31 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

"MAMAAAAAAAAAA~ IK VOEL ME ZO MISSELIIIIIJJJJJK!" -kreun- -zielig hoofd-

Wat zou je doen als je, wanneer je bij een vriend/vriendin eet, ineens een bord vol met eten krijgt dat je absoluut niet lust?

37Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 6:26 pm

Tezzol

Tezzol

Ik zou het grotendeels toch maar proberen op te eten en niet een al te vies gezicht trekken..

Wat zou je doen als je met school naar Japan ging maar die dag opeens heel erg ziek werd?

38Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 6:44 pm

Ketsueki

Ketsueki

TOCH MEE GAAN~!!! JAPAN MAG JE GEWOON NIET MISSEN!!

Wat zou je doen als jij Someone bent? (ik ben Someone in dit citaat Blij)

A/N: I have realized I have alot of spelling error including spelling Akatsuki wrong, please forgive me bcuz I will not fix them xD, Well I just want to say ‘Someone’ really likes my story, so I just wanna thank him/her for encouraging me. I’m going to make this fun for every one to read. You going to love this if you like Deidara and Hidan cross dress! BTW ‘Someone’ you really need to make an account so I can freaking contact you!

A/N: Woo hoo ok here’s chapter 5. Sadly our S-ranked criminals are caught and thrown into high school. Well my high school but it isn’t in Saskatoon I put it there because I feel like it. Anyway “Someone” or aka Ketsueki really wants me to continue so I will, just cause she threw me a wii and is very into this story replying every chapter xD. *Sigh, puts hand to forehead* I haven’t been getting any good luck on my other stories, I will continue this but I want to make my other stories good too so please check them out and REVIEW. ALSO I HAVE PUT A PREVIEW OF STORIES IM CURRENTLY THINKING OF WRITING PLEASE REVIEW TO TELL ME WHAT YOU THINK!

Hidan- Holy fuck Ketsueki must be like, on crack!

Kakuzu- Don’t even think about it, crack is expensive.

Hidan- Shut the fuck up Kakuzu. Ketsueki, wanna share some crack with me pretty please?

Kakuzu- I swear Hidan I’ll fu-

Itachi- *click*

39Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 7:47 pm

Trowa

Trowa

Het grappig vinden dat er het een en ander over mij gepost zou worden op een lovende manier.


[zie dat er hier gemod word, post is weg? Apart, de ene moord en doodslag kan blijkbaar wel, en mijn tekstje niet...apart. Dubbele standaard here we come]

Wat zou je doen als je moeder thuiskwam met een huisdier waar je absoluut niet op zit te wachten?

40Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 9:29 pm

Tylor

Tylor

Hem doodknuppelen. Haha nee natuurlijk niet, maar ik zou er wat van zeggen.. of tenminste regels opstellen zodat dat mormel niet in jou buurt komt.

Wat zou je doen als je proefwerkweek / tentamenweek had.. maar nog 1 dag had om te leren!?!?!?! Welke vakken zou je onmiddelijk gaan leren.. welke vakken verwaarlozen..? Hoe pak je het aan?

http://animecow.co.nr

41Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 9:53 pm

Trowa

Trowa

Geen idee welke vakken je hebt, maar NL+talen scoren bij mij wel hoog, exacte vakken (Nask, wiskunde) zou ik droppen aardrijkskunde/geschiedenis op basis van hoe leuk ze zijn, en hoe goed je erin bent.

Wat zou je doen als je een bepaalde actie onrechtvaardig vind, en de persoon in kwestie niet kan bereiken?

42Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? di jan 26, 2010 11:54 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Niet rechtstreeks bereiken of helemaal niet? Anders zou ik gewoon 20 mails sturen oid. Kan dat dus niet, dan... Zou ik iedereen gaan stalken die die persoon wél zou kunnen berreiken of wachten tot ik weer wat contact zou kunnen krijgen.

Wat zou je doen als je er achter komt dat iedereen van de klas iets weet, iets geheimzinnigs... behalve jij. En dat ook niemand van plan is het je te vertellen?

43Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 30, 2010 12:44 am

Tylor

Tylor

Het de andere klassen rondvragen. Of gewoon gaan dreigen (HAH!). Nee maar ik weet niet - ik zou dan wel boos en héél nieuwsgierig worden hoor.. ik moet en zal het weten! What the f*ck?)

Wat zou je doen als je een 10 euro cadeaubon kreeg van de Albert Heijn? Wat zou je kopen?

http://animecow.co.nr

44Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 30, 2010 1:32 am

Trowa

Trowa

Blij zijn. Geld gaat naar saladebakken. (ik hou van slaai :D)

Wat zou je doen als je een sierraad (met herinnering aan iets belangrijks) kwijt was?

45Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 30, 2010 1:36 am

Tylor

Tylor

Héél goed zoeken. En als ik het niet kon vinden gewoon opgeven, er valt weinig aan te doen dan. Maar ik zou ook mijn familieleden rondvragen en kijken waar ik als laatst ben geweest etc.

Wat zou je doen als een wildvreemde op de straat naar je toe kwam en vroeg om model te worden?

http://animecow.co.nr

46Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? za jan 30, 2010 2:09 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Spontaan in lachen uitbarsten en het dus echt niet geloven XD (ben dus echt geen modelmateriaal xD)

Wat zou het eerste zijn dat je zou doen, als je de laatste persoon op aarde was?

47Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? zo jan 31, 2010 3:27 pm

Tylor

Tylor

Alle winkels leegplunderen. Manga jatten, DVD's jatten, spelle jatten.. alles jaten? Haha, en ook een voedsel vooraad verzamelen. En uiteindelijk mezelf neerschieten. Héy, je hebt niks aan een wereld zonder andere..

Wat zou je doen als er nog 10 mensen van jezelf bestaan?

http://animecow.co.nr

48Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? do feb 18, 2010 10:55 am

O.o

O.o

proberen het beste ervan te maken en de overige 9 op te zoeken...

Wat zou je doen als er nog 10 mensen van jezelf bestaan, maar die allemaal crimineel en van jouw geslacht waren!?

49Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? do feb 18, 2010 12:27 pm

Ketsueki

Ketsueki

VETTE YURI DOEN JOH! :P And and and and then...! I'd work together!

50Wat zou je doen als? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je doen als? do feb 18, 2010 1:15 pm

O.o

O.o

omdat Ketsueki niks heeft:
Wat zou je doen als je hoort dat je een nieuw mobieltje mag!?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De ''wat ga je doen vandaag?'' topic!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum