Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat zou je doen als?

+11
TokkoHeavan
O.o
Tezzol
Lex
Lola-O-Matic
Trowa
Lieke
CrazyCuddle
Ketsueki
Mammonbitch
Tylor
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

101Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? di maa 23, 2010 7:07 pm

Ketsueki

Ketsueki

Ga bij vrienden langs, offeh, tjsa, dat zou ik doen...

Wat zou je doen als... je erachter komt dat een van je vrienden gay/lesbisch is?

102Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? wo maa 24, 2010 1:40 pm

Trowa

Trowa

Niks. zijn of haar zaak. wat heb je zelf nou te maken met de geaardheid van iemand? Word pas interessan als de persoon op jou valt. Dan moet je wat dingen op een rij gaan zetten. Voro de rest, niet spannend te noemen.

Wat zou je doen als je moet opruimen, en je er geen zin voor kan kweken. (en het moet echt gebeuren, denk met stelten door je kamer moeten lopen, de grond is niet meer zichtbaar)

103Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? wo maa 24, 2010 3:31 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Waarschijnlijk iets in de richting van een sneeuwruimer pakken en zo alles de kast in schuiven met de gedachte: 'ik ruim het later wel góed op'.
Over 5 jaar doe ik waarschijnlijk dan de kast open en denk ik: 'ohja, dat zou ik nog eens góed opruimen... Neh, doe ik later wel eens'.

Wat zou je doen al de bus, net wanneer je de hoek om komt en het bushokje kunt zien, weg ziet rijden? Dat terwijl je een afspraak hebt met iemand en je net zijn/haar telefoonnummer niet hebt.

104Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? do maa 25, 2010 11:17 pm

Ketsueki

Ketsueki

De volgende bus nemen, simpel zat!

Wat zou je doen als je bezig bent met de computer en hij verwijdert plotseling alle bestanden die erop staan?

105Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? vr maa 26, 2010 9:10 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Een halfuur lang in shock naar het scherm staren. Daarna waarschijnlijk dat ding niet uit durven doen en alles aanklikken. De prullenbak 200x checken of daar niet toevallig alles in zit en uiteindelijk bij de computer weg gaan, dat brok electronica afzweren en tv kijken. (nog steeds in shock trouwens)

Wat zou je doen als je een vriendje had en die vervolgens met een ander meisje zou zien zoenen?

106Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo maa 28, 2010 10:34 pm

Ketsueki

Ketsueki

in shock zijn....

Wat zou je doen als je vriendin je aant spammen was met allerlei KUTmuziek?

107Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 4:33 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Zelf terug spammen met KUTmuziek XD

Wat zou je doen als de computer ineens uitvalt, net voordat je het spel wou opslaan waar je net 3 uur mee aan het spelen was zonder dat je het tussendoor een keer hebt opgeslagen? (kortom: je bent alles kwijt)

108Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 4:50 pm

jac-senpai

jac-senpai

ik heb laatst bijna mijn ds door het raam heen gegooit omdat ik eindelijk een gym had verslagen in pokemon platinum, maar daarna vergeten was om te saven :S dus ik denk dat mijn antwoord zo meer dan duidelijk is.

wat zou je doen waneer je een spel wilt kopen waar je al heel erg lang op heb gewacht, en de winkel heeft em niet op voorraad ?

http://jac1986.hyves.nl

109Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 4:53 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

De rest van de stad doorzoeken om een andere winkel te vinden of anders vragen of ze nieuwe zouden kunnen inslaan en één zouden willen reserveren.

Wat zou je doen als je ontzettende dorst hebt, je bent ver van je eigen huis vandaan en alle winkels/snackbars/whatever zijn dicht omdat het zondag is? (denk: je hebt zelf geen drinken mee)

110Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 5:05 pm

jac-senpai

jac-senpai

bij iemand de tuin in gaan en de tuinslang op pakken en die helemaal leeg zuipen.

wat zou je doen wanneer je heel erg nodig naar het toilet moet en je zou uiteindelijk toch moeten poepen op een openbare toilet langs de weg (zo'n plasticke).

http://jac1986.hyves.nl

111Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 6:06 pm

Tylor

Tylor

Gewoon doen (ik haat openbare WC's :P). Gewoon heel veel wc papier pakken of zo? En dan op de wc bril doen enzo.

Wat zou je doen als je een nieuw vest hebt gekocht en de volgende dag 5 andere mensen die ook hebben op je werk / school?

http://animecow.co.nr

112Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 6:17 pm

jac-senpai

jac-senpai

vind ik niet zo erg, mensen kunnen soms dezelfde smaak hebben hè.

wat zou je doen wanneer een zwerver je ontvoert en je vraagt om mee te gaan naar mars ?

http://jac1986.hyves.nl

113Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? za apr 03, 2010 6:29 pm

Tylor

Tylor

Zo snel mogelijk ontsnappen. Hell no - geen ruimte voor mij!

Wat zou je doen als je een echte kabouter tegenkwam?

http://animecow.co.nr

114Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 2:30 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Als in met een rood, puntig hoedje? xD
Ik zou me ziek lachen, waarschijnlijk XD

Wat zou je doen als er dichtbij jouw woonplaats een atoombom wordt neergeworpen?

115Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 5:39 pm

Ketsueki

Ketsueki

Dood zijn

Wat zou je doen als het vakantie is en je moet leren?

116Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 5:48 pm

Tylor

Tylor

Gewoon gaan leren maar het verdelen. Dus gewoon in de ochtend je huiswerk maken of net voordat je naar bed gaat.

http://animecow.co.nr

117Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 6:28 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Wat zou je doen als degene boven je geen vraag in z'n bericht heeft staan? =3

118Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 7:00 pm

Ketsueki

Ketsueki

Zelf een vraag bedenken =3

Wat zou je doen als je per ongeluk oortjes van de bijeenkomst van de dag daarvoor hebt meegenomen?

119Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 7:07 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Hebben ze het door? Nee? ... -houd ze-

Wat zou je doen als je te horen krijgt dat je een 3 hebt op een toets, terwijl je je ouders de dag ervoor ervan had verzekerd dat je minstens een 7 zou halen?

120Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 7:09 pm

Ketsueki

Ketsueki

euh........ de pineut zijn........ het wel gewoon vertellen........... en heel depri zijn.........

wat zou je doen als je heeeeel erg honger hebt, maar er geen voedsel is DX

121Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 7:12 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Mijn moeder stalken met "WAAROM IS ER GEEN ETEN? WAAROM IS ER GEEN ETEN? WAAROM IS ER GEEN ETEN?" totdat ze genoeg van me heeft en boodschappen gaat doen. (ja, ik ben te lui om dat zelf te doen)

Wat zou je doen als je er achter kwam dat je huisdier dood is?

122Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 7:32 pm

Tylor

Tylor

Niks. Gewoon - tsja.. ik zou niet bepaald ene nieuwe kopen of zo.

Wat zou je doen als je hond je huiswerk op at?

http://animecow.co.nr

123Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 8:52 pm

Ketsueki

Ketsueki

Sinds wanneer heb ik een hond? What the f*ck?)
IIG, ik zou smeken bij de docent(e) en als het mn wiskunde docente was, zou ik r bounties geven, wss helpt dat XD

Wat zou je doen als je kamer HEEEEEL stoffig was?

124Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 8:53 pm

Tylor

Tylor

Niet opruimen. Erhm, mij boeit het niet echt Happy.

Wat zou je doen als je voor alle proefwerken een 1 stond?

http://animecow.co.nr

125Wat zou je doen als? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je doen als? zo apr 04, 2010 9:32 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Enorm trots zijn dat het mij gelukt is om echt werkelijk waar overal een 1 te staan (dat is knap, echt waar)

Wat zou je doen als je op het nieuws hoorde dat de wereld over een week verging. (MET BEWIJS! Dus niet het standaard DE WERELD VERGAAT IN 2012! verhaal)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De ''wat ga je doen vandaag?'' topic!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum