Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De ''wat ga je doen vandaag?'' topic!

5 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Als ik straks thuis kom meteen mijn vers gekochte shirtjes bij mijn gister vers gekochte rokje om te zien of ik die bij de bruiloft dit weekend aan ga doen.. of een probleem krijg XD
En de Sims 3 word vandaag weer plat gespeelt vrees ik XD
Toch moet eest scheikunde af... Druppel

Tylor

Tylor

Vandaag ga ik mijn nieuwste aanwinst lezen: Monster!

http://animecow.co.nr

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Niezen, lullen met Auwina, schrijven aan verhaal, tekenen, ziek zijn en eten. (:

http://lolaeetmensen.hyves.nl

29De ''wat ga je doen vandaag?'' topic! - Pagina 2 Empty Re: De ''wat ga je doen vandaag?'' topic! do feb 18, 2010 11:26 pm

Trowa

Trowa

Poging doen iets reflectieverslagjeactigs te pennen, morgen opletten in lessen en ergeen aan rare schooltijden. (jongens, mijn laatste les begint om 17:20u. Eindigend om 18:30u. Ik reis nog een ruim uur, anderhalf, dus ben rond half 8/8 uur savonds pas thuis :s no fun.

Ketsueki

Ketsueki

Ben nu bij Iemand, we zijn nogal melig bezig XD Ik ga ooit eens op huus an.... vandaag.... mja.... we zijn levenloooooozzzz.... we zijn aant spelen met een Scratch knuffel XD

31De ''wat ga je doen vandaag?'' topic! - Pagina 2 Empty Re: De ''wat ga je doen vandaag?'' topic! zo mei 02, 2010 12:19 am

Trowa

Trowa

Wachten op 4chan om een wallpaperthreadje bij te houden. (Iemand dumpt een aantal grote mappen met plaatjes, erg gaaf)
Daarna Ereader updaten met nieuwe boekjes+luisterboekjes.
Als ik dan nog zin/tijd/puf heb, rondje fanfiction doen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum