Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het schooltopic

+3
Ketsueki
Lola-O-Matic
Tylor
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic di jan 26, 2010 10:26 pm

Tezzol

Tezzol

Aah iel ik haat school. nouja, iig de lessen :(
Ik ben nu engels aan het leren, een poging daartoe iniedergeval. irregular verbs ofzeu (Y)

en ik haaat grieks en natuurkunde en scheikunde. ;o
ik krijg morgen m'n rapport en volgensmij sta ik 3 onvoldoendes; voor grieks, natuurkunde en nederlands..
aah echt zo gemeen, we moesten een uiteenzetting schrijven voor NL en dat had ik dus gedaan, had ik eigenlijk een 7,0 maar we hadden 19 spelfouten (hahahah vergeten te checken dus.) en nu hebben we een 5.1 o.O
hallooooo. het gaat toch om de uiteenzetting en niet om hoe het gespeld is? :'(
dus nu sta ik onvoldoende, yay
en het volgende blok is debateren en hahahahah daar doe ik dus echt not aan. ik meost vandaag supertof in m'n eentje voor de klas gaan staan en verdedigen waarom ik als 'schaap' (dat hadden m'n lieve vriendinnetjes voor me bedacht) in de 'luchtballon' moest blijven. echt een heel creatieve originele leuke opdracht
en toen ik na 20 seconden niks meer wist te zeggen werd ik uitgescholden door m'n leraar, nog steeds voor de hele klas. Dat groep 8 kinderen het beter deden en dat het echt niet moeilijk was terwijl ik als eerste moest en geen enkele bedenktijd kreeg. GRRR

27Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic di jan 26, 2010 10:56 pm

Trowa

Trowa

Spelling is onderdeel van NL. Dus snap dat darop gelet word. Was er neit gezegd dat er punten aftrek op spellingsfouten zou zijn?
Op de HvA (mijn opleiding) hebben ze een max van 5 spelfouten in een compleet onderzoek...meer dan 5, dan word het neit nagekeken. Echt een ramp voor mij.

Debatteren is neit direct leuk te noemen, maar ook geen ramp. (ervaring, afgelopen periode met nul voorbereiding het standpunt verdedigd dat 'er meer aandacht aan hoge cultuur moet woden gegeven op lagere en middebare scholen' (grofweg, kinderen moeten leskrijgen over ballet en klassieke muziek)
Was een ...aparte ervaring. Maar vooropgesteld, ik zit met volwassenen in de klas (deeltijd opleiding), de middelbare ben ik al een jaar of 4/5 uit.
Lieve vriendinnetjes moet je dumpen. Voor jezelf denken, en voorjezelf een stelling/debat bedenken. Neem wat zinnigs de volgende keer, das een stuk aangenamer.
Leraar melding van maken als hij over de schreef ging. Belachelijk maken van leeringen mag niet en kan niet. (ook een tik van gehad, we zijn met de hele klas op de gang gaan zitten toen een knaap met een hersenbeschadiging voor 'oma' werd uitgemaakt.)

28Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic di jan 26, 2010 11:23 pm

Tezzol

Tezzol

hahaha nee, het was een spelletje, en iedereen meost een voorwerp/bekendheid zijn, en die zaten zogenaamd in een luchtballon alleen die ging 'neerstorten' dus er moesten mensen uit en dan moest je verdedigen waarom jij d'r in moest blijven. en nouja het was dus wel de bedoeling om iets raars te zijn ofzo. maar ik bedoel, kom op, een schaap, wat valt daar voor te verzinnen.
en m'n vriendinnetjes zijn wel lief hoor, maar het was zo van "oke, wat moet tessel zijn" en dat zij gelijk riepen "EEN SCHAAP" wat ik dan weer wat minder grappig vond omdat dat moeilijk is om te verdedigen.

En ik snap ook wel dat er op spellingsfouten word gelet, maar als je d'r 19 hebt, en het is een proefwerk wat dus vaak meeteld, dat ze dan állemaal worden meegerekend vind ik wel een beetje overdreven omdat blijkbaar de inhoud van de uiteenzetting wel gewoon een 7 waard was en nu hebben we gewoon een onvoldoende. terwijl we wel heel erg ons best hadden gedaan maar door iets doms te vergeten we gelijk 2 punten lager hebben..

En voor mij is debateren wel een ramp omdat het voor de hele klas moet en ik dat echt vervelend vind, spreekbeurten die goed zijn voor te bereiden enzo vind ik best omdat ik dan weet wat ik moet zeggen maar ook drama bijvoorbeeld vond ik verschrikkelijk omdat je dan moet improviseren enzo en dat is niet echt mijn ding.

en ik ben het met alles wel met je eens enzo. maar ik wou gewoon even m'n irritatie afreageren ;] en dan heb ik geen zin om het vanaf de kant van de leraar te bekijken ofzo. bluh, dat is veel te erg iets wat ouders zeggen ;d

29Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic di jan 26, 2010 11:38 pm

Trowa

Trowa

Grin, easy tiger, ik spring niet ter vedediging van de leraar. In tegendeel. (En ik weet het, ik klink vreselijk oud nu ;))

Wat betreft die spelling, ik zou zeggen dat het bekend had moeten zijn. Als er niet is gezegt dat er op gelet word, dan zou er ook geen aftrek mogen zijn. Was het wel bekend, en jullie zijn het idd vergeten, dan is het jammer maar helaas.

Improviseren heb ik ook een broertje dood aan. Ik haat het, zeker als het onverwacht komt.
(deel autisme wat dan de kop opsteekt...stel je een 22-jarige voor die staat te paniekschieten en een verhaal van 15 min, even in 1.5 min erdoorheen kacheld...)

Schaap: wol, warm, ingebouwd kussen, terplekke scheren en spinnen, dan kan je nog wat leuke dingen ervan maken, ehm, vers vlees voor onderweg [/sadist], per definitie geen mens, lief, maakt leuk baaaah geluid. ;)

30Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic wo jan 27, 2010 9:55 pm

Tylor

Tylor

Aardrijkskunde is toch best wel gemakkelijk. Het gaat over het ontstaan van steden en de inhoud ervan enzo. Misschien komt het wel omdat ik er intresse inheb (ik woon zelf in het centrum van Nijmegen).

Frans nog maar doorlezen. Betwijfel of ik een goed cijfer ervoor ga halen..

http://animecow.co.nr

31Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic wo jan 27, 2010 10:07 pm

Ketsueki

Ketsueki

Aww, pwweken zijn altijd kut! Oh, en Tezzol: Stedelijk Gymnasium Nijmegen... toevallig...??? (Y)

32Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic wo jan 27, 2010 10:11 pm

Tezzol

Tezzol

Ketsueki schreef:Aww, pwweken zijn altijd kut! Oh, en Tezzol: Stedelijk Gymnasium Nijmegen... toevallig...??? (Y)

haha, nee, helaas. Een gymnasium in Amsterdam (y)

33Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic wo jan 27, 2010 10:41 pm

Ketsueki

Ketsueki

Ah.. damn. Wij moesten namelijk precies het zelfde doen met nederlands. dat debat ding XD

34Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic wo jan 27, 2010 11:32 pm

Tezzol

Tezzol

eecht? haha, ieel dan heb ik ook medelijde met jou!
gebruik je ook het boek nieuw nederlands? xd en in welke klas zit je nu?

35Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic do jan 28, 2010 10:36 am

Ketsueki

Ketsueki

Ik zit nu in de 3e ^^ En nee, wij gebruiken het boek Op Nieuw Niveau DX Kutboek!
Maar medelijden hoeft niet. Wij hebben echt een nar in onze klas XD Hij was King Arthur XDDD En hij heeft dus ook uiteindelijk gewonnen :D En verder was er ook God, Michael Jackson, een luchtballonvaardster en Yoshi XDD Vet melig!

36Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic do jan 28, 2010 3:29 pm

Tezzol

Tezzol

hahaha klinkt iig leuker dan bij ons!
wij hadden dus een schaap, lady gaga, babyborn en een pollepel ;]
aaah in de 3e hadden wij ook dat boek! inderdaad heel erg kut. ik zit nu in de 4e dus ben er vanaf (:

37Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic do jan 28, 2010 7:17 pm

Tylor

Tylor

Mijn proefwerken gingen wel oké. Nu nog een hele dag leren voor Biologie (ik haat dat vak) en dan in het weekendleren voor het 2de gedeelte van mijn proefwerkweek..

http://animecow.co.nr

38Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic do jan 28, 2010 7:27 pm

Tezzol

Tezzol

aah vetzielig! ik heb m'n pwweek gelukkig al gehad.. gister m'n rapport gekregen, sta alleen onvoldoende voor grieks gelukkig (: en een 5.4
Succes nog!
Hoelang duren jouw pwweken dan echt?
die van ons maar 3/4 dagen en dan per dag 2 pwen en soms 3.

39Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic do jan 28, 2010 8:15 pm

Tylor

Tylor

Erhm. Verschilt per dag. Soms 1 proefwerk, soms 2.

Ik heb nu 8 proefwerken verdeeld in 5 dagen. (na het weekend gaat het door t/m woensdag)

http://animecow.co.nr

40Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic do jan 28, 2010 8:21 pm

Tezzol

Tezzol

oh okee (: dan is het wel ongeveer hetzelfde, de vorige pwweek had ik 9 pwen in 4 dagen..
maar wel ook met een weekend ertussen. dusjaa

41Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic vr jan 29, 2010 12:30 pm

Tylor

Tylor

wow.. da's echt veel!

ik had vandaag alleen 1 uurtje Biologie (het ging best goed!) en nu weekend ertussen.

Maandag: Wiskunde, Engels
Dinsdag: Nederlands, Geschiedenis
Woensdag: Duits

blegh..

http://animecow.co.nr

42Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic vr jan 29, 2010 8:25 pm

Tezzol

Tezzol

Jaa inderdaad.. en er waren er ook nog twee pta's ;p
maar ik had wel bijna alles voldoende (:
Wat voor school doe jij?
en in welke klas zit je nu?
aah maar jouw dagen zijn wel chill verdeeld! ik heb altijd echt 2 kutvakken op 1 dag, zoals wiskunde en scheikunde en latijn en grieks ofzo. waar je dan allebei vet veel moet leren

43Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 12:53 am

Tylor

Tylor

VMBO T - HAVO Tong uitsteken don't laugh!

http://animecow.co.nr

44Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 12:59 am

Tezzol

Tezzol

why should i laugh? :P
en welk jaar?

45Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 1:04 am

Tylor

Tylor

2de. Ben 14 jaar. Happy

http://animecow.co.nr

46Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 2:33 am

Tezzol

Tezzol

ik ben ook 14 en ik zit in de 4e. Happy

47Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 3:23 am

Tylor

Tylor

Schrikken what the hell..?

Ik word zelfs in de 2de 15..

http://animecow.co.nr

48Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 12:29 pm

Tezzol

Tezzol

haha! ik word morgen 15 (:
maar, ik heb een klas overgeslagen x'd
maar dan zou ik alsnog 15 in de 3e zijn.. en jij in de 2e :P

49Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic za jan 30, 2010 12:41 pm

Tylor

Tylor

Klopt. Ik hoorde ook in de 3de te zitten, maar moest in de kleuterklas een extra jaar blijven zitten (3 jaar dus) Druppel

anders zou het kunnen kloppen, ja Blij

http://animecow.co.nr

50Het schooltopic - Pagina 2 Empty Re: Het schooltopic zo mei 02, 2010 12:33 am

Trowa

Trowa

Nou, om hier de berichtgevig maar compleet te maken: ik ben gestopt met school. Again.
Ik trok het niet samen met mijn werk en sociale leven.

Hoe staat het schoolleven bij jullie?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum