Welke series manga's en anime's zijn ABSOLUUT slecht? Geef hier je mening en reageer op elkaar.
Gamecow
Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Ketsueki schreef:oh, mag ik met F*ck schelden zonder sterretje??? *kitten-eyez*
kurosakiichigo schreef:ik vind het vervelend dat ze het dan niet gewoon in het engels met nederlandse ondertitels s'avonds nog een keer uitzenden ofzo..
Klopt. Pokémon word té eentonig. Het zou beter zijn als ze gewoon bij ieder seizoen een andere hoofdpersonage hadden gedaan, zodat het misschien minder langdradig zou zijn.Lola-O-Matic schreef:Ik ga voor Bakugan en Dinosaur King of iets dergelijks. Dat kwam eerst op Jetix, maar i.v.m. de overname van Disney komt dat niet meer.
Bakugan komt nu in de vroege uurtjes op TMF Toons ofzo?
Pokémon vind ik trouwens niet eens zo heel erg. Maar het verhaal is nu wel over-used.
Tylor schreef:Klopt. Pokémon word té eentonig. Het zou beter zijn als ze gewoon bij ieder seizoen een andere hoofdpersonage hadden gedaan, zodat het misschien minder langdradig zou zijn.Lola-O-Matic schreef:Ik ga voor Bakugan en Dinosaur King of iets dergelijks. Dat kwam eerst op Jetix, maar i.v.m. de overname van Disney komt dat niet meer.
Bakugan komt nu in de vroege uurtjes op TMF Toons ofzo?
Pokémon vind ik trouwens niet eens zo heel erg. Maar het verhaal is nu wel over-used.
En de battles worden té onrealistisch. Pikachu bijvoorbeeld word echt bij overal en alles gekozen, terwijl het maar zo'n klein niet-sterk beestje is. Zelfs als Ash tegen bijvoorbeeld Mewto vecht, zet hij Pikachu in.
Ze moeten het gewoon Digimon style doen, elke seizoen een andere hoofdpersonage.
Lola-O-Matic schreef:Als ik in de game Pikachu zou trainen tot lvl. 100, dan issie nog met één klap dood door Mewtwo. Daarom hou ik zoveel van de game. :B
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: