Heb je vandaag nog iets leuks ontdekt? Of iets stoms? Deel het met ons.
Ik heb ontdekt dat sneeuw echt irritant kan zijn *zucht*
Ik heb ontdekt dat sneeuw echt irritant kan zijn *zucht*
Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Ga naar pagina : 1, 2, 3
HAHAHAHALola-O-Matic schreef:Ik heb ontdekt dat het vandaag toch echt geen koopzondag was. .__.
En dat een man in 2008 is overleden aan een staande toiletrolhouder.
Hahahaha.Ketsueki schreef:Ik heb vandaag ontdekt dat ik mijn duits so verkloot heb, en dat je het woord "Cum" in het latijn wat "Toen" betekent, HEEEEEEEL fout op kan vatten xDDD *bloedneus*
Ketsueki schreef:Yukkie bah, I remember reading a Fanfiction about rape in the schooltoilets... Poor poor Deidara... TT.TT Het heet: "Sick of it" maar het is al sinds april niet meer geupdated TT.TT maar het heeft wel een stuk of 10 chapters
Laatst aangepast door Ketsueki op do jan 07, 2010 10:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Alles is leuk. Als het maar niet over Tokio Hotel gaat. Ik had eens een verhaal gevonden over een meisje dat door alle bandleden gerapet werd. Best sneu..Ketsueki schreef:Aww, het was soow cute, and soow sad TT.TT Mja... Iemand nog ideeen (te lui voor een trema) voor een toffe rape fanfic? :$: Domo! Ik heb vandaag ontdekt dat Firefox irritant doet als ik een topic open en er een youtube filmpje instaat. dan moet ik firefox afsluiten D:< me hates it... Misschien is er iets mis met het forum, of is het gwn mijn computer?
Cum betekend met. Niet toen.Ketsueki schreef:Ik heb vandaag ontdekt dat ik mijn duits so verkloot heb, en dat je het woord "Cum" in het latijn wat "Toen" betekent, HEEEEEEEL fout op kan vatten xDDD *bloedneus*
Laatst aangepast door Ketsueki op do jan 07, 2010 10:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ga naar pagina : 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: