Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Detective Conan

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Detective Conan Empty Detective Conan zo jan 03, 2010 7:11 pm

Tylor

Tylor

Detective Conan 10789

Titel: Detective Conan. Ook wel ''Case Closed'' genoemd.

Detective Conan draait om een jongen met de naam Kudo Shinichi. Hij is een middelbare scholier en heeft een enorm grote liefde voor het oplossen van raadsels en mysteries. Zijn grote voorbeeld is natuurlijk Sherlock Holmes, waar hij ook vaak naar vernoemd word. (De Sherlock Holmes van de jaren '90).

Op een dag gaan Kudo en Ren (zijn vriendinnetje) naar het pretpark. Na het oplossen van de achtbaan mysterie ontdekt hij 2 mannen in zwarte pakken. Kudo betrapt hen op heterdaad als hij ze iemand zien chanteren voor een berg geld. De mannen in het zwart laten hem dus niet zomaar gaan en slaan hem neer en geven hem daarna een soort van gif. De volgende ochtend heeft Kudo het lichaam van een 8 jarige kleuter..

Hij besluit zichzelf Conan te noemen om zo zijn vrienden niet in gevaar te brengen. (Want als de mannen in zwart ontdekken dat hij nog leeft gaan ze waarschijnlijk achter hun aan). Conan besluit zo bij Ren in te trekken en achter de zwarte mannen aan te gaan om het tegengif te bemachtigen.

Detective Conan draait het meest om het oplossen voor mysteries. Fans van detective series of mysteries moeten vooral deze serie volgen die geniaal in elkaar is gezet.

De manga is begonnen vanaf het jaar '96, en er is sindsdien geen einde gekomen aan de serie. Ook is er een anime versie van het verhaal, die nog steeds word uitgezonden en nog aan de gang is.

http://animecow.co.nr

2Detective Conan Empty Re: Detective Conan zo jan 03, 2010 7:29 pm

Ketsueki

Ketsueki

[kraakmodus]

ik ben er aan begonnen, maar het zuigt! het is dus al heeeeeeeeeeeeeel lang aan de gang, maar ze zijn nog geen stap dichterbij het plot, het is dus allemaal onzin.
er gebeurt niets dan nieuwe misdaden oplossen die er niets mee temaken hebben.
bedankt voor uw tijd.

[/kraakmodus]

3Detective Conan Empty Re: Detective Conan zo jan 03, 2010 7:31 pm

Tylor

Tylor

Ketsueki schreef:[kraakmodus]

ik ben er aan begonnen, maar het zuigt! het is dus al heeeeeeeeeeeeeel lang aan de gang, maar ze zijn nog geen stap dichterbij het plot, het is dus allemaal onzin.
er gebeurt niets dan nieuwe misdaden oplossen die er niets mee temaken hebben.
bedankt voor uw tijd.

[/kraakmodus]
Haha, ja het klopt wel wat je zegt. Ik ben pas begonnen met de manga, maar aangezien er al zóveel volumes verschenen zijn..

ik ben niet echt een freak om allemaal volumes te kopen. Ik heb liever een serie met zo min mogelijk volumes of episodes zodat je het snel uit hebt Blij

http://animecow.co.nr

4Detective Conan Empty Re: Detective Conan zo jan 03, 2010 7:35 pm

Ketsueki

Ketsueki

ah, zoiets al oneshots? ik houd daar erg van, maar soms is het verhaal ZZOOOOOOOO goed, dat je er meer van wilt lezen, en dan is het niet meer leuk... :(

5Detective Conan Empty Re: Detective Conan vr jan 08, 2010 4:39 pm

Tylor

Tylor

Ja, liever gewoon van rond de 10-20 manga volumes. Boven de 25 of 30 vind ik een beetje langdradig.

Ontopic: maandag had ik nog volume 3 en 4 gekocht. Heb eergisteren volume 3 helemaal uitgelezen, maar denk dat nog even wacht met volume 4 te lezen.. anders heb ik het zó uit, gehehe.

Het is echt een goede serie vind ik!

http://animecow.co.nr

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Flint The Time Detective

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum