Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[UPDATE] Animecow is Gamecow geworden

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Tylor

Tylor

Animecow is sinds vandaag Gamecow geworden. We beginnen opnieuw met een nieuwe layout en een nieuwe naam. En nee, dit is geen flauwe 1 April grap! (zou ook wel een beetje laat voor zijn).
Eigenlijk is alleen het voorste stukje van Animecow veranderd. Je merkt er niet veel van - het is eigenlijk ook alleen in de titel en de layout merkbaar. Het forum en de site (voornamelijk de portal) zullen wat grondige updates krijgen.

Waarom ik voor Gamecow kies:
Het woord "anime", niet veel mensen weten wat dit betekent en wat het nou precies inhoud. Er is maar een kleine doelgroep in Nederland die anime kijkt en manga leest. En aangezien er zat grotere anime website's zijn kies ik voor Gamecow. Veel anime en manga liefhebbers zijn ook fan van games. "Gamers", daar is een grotere doelgroep van in Nederland. En ik wil dat dit forum zoveel mogenlijk leden krijgt zodat het gezellig druk en actief blijft.

De gevolgen voor anime liefhebbers
Anime en manga fans hoeven niet verdrietig te zijn. Het anime en manga gedeelte blijft op onze website staan en je kunt er nog altijd over anime en manga kletsen. Wees dus niet getreurd!

De portal en layout
Er zullen nog zat anime characters te zien zijn in de layout. Verder krijgt de portal een drastische update: we hebben nu maar 2 rijen en ik maak er een blog van. "Hoezo, een blog?" Nou gewoon, een blog! Hierin worden reviews, previews, screenshots, updates over de website, anime en manga gepost! We zoeken nog review members om artikelen te plaatsen.
[UPDATE] Animecow is Gamecow geworden Gamecow

http://animecow.co.nr
Deel dit bericht op: reddit

Ketsueki

Bericht di jul 27, 2010 10:57 pm van Ketsueki

... kijkt er uberhaupt nog wel eens iemand op deze site?! HET IS HIER DOOD!

jac-senpai

Bericht wo jul 28, 2010 5:22 am van jac-senpai

Ketsueki schreef:... kijkt er uberhaupt nog wel eens iemand op deze site?! HET IS HIER DOOD!

ik kijk regelmatig, maar klopt wat je zegt tis dood hierro :(

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum