Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rozen Maiden

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Rozen Maiden Empty Rozen Maiden vr feb 19, 2010 6:49 pm

jac-senpai

jac-senpai

Rozen Maiden Xjaymanx_rozen_maiden_01sm

Jun Sakurada is een Hikikomori die weigert naar school te gaan omwille van traumatische feiten uit zijn verleden. Hij sluit zich op in zijn kamer, waar hij de hele dag 'bovennatuurlijke' spullen besteld op internet en ze net voor de betaal limiet terug stuurt. Zijn oudere zus, Nori Sakurada, wil Jun met al haar kracht helpen, maar ze slaagt er nooit in om tot hem door te dringen.

Op een dag ontvangt Jun een brief waarin staat dat hij een prijs gewonnen heeft en de vraag of hij zou 'Opwinden' (まきますか?) of 'Niet Opwinden' (まきませんか?). Hij volgt de instructies in de brief en legt hem in de la van zijn bureau. Na een tijdje ontvangt hij een prachtige houten doos. In de doos ligt een prachtige pop met Victoriaanse kledij. Nieuwsgierig windt Jun de pop op. De pop staat recht uit zichzelf, loopt naar Jun en slaat hem in het gezicht. Jun komt te weten dat de pop Shinku heet en ze de vijfde pop is van de Rozen Maiden collectie. Jun gaat akkoord om een band met de pop aan te gaan en voor hij het goed en beseft is hij het medium dat Shinku's Rosa Mystica zal moeten beschermen in de dodelijk gevechten die de poppen zullen aangaan.

http://jac1986.hyves.nl

2Rozen Maiden Empty Re: Rozen Maiden vr feb 19, 2010 7:24 pm

Tylor

Tylor

Ziet er opzich best leuk uit. Ik zal eens kijken.

http://animecow.co.nr

3Rozen Maiden Empty Re: Rozen Maiden vr feb 19, 2010 7:52 pm

Ketsueki

Ketsueki

Wauw... me loves the cloths... 0q0 nice!
Heb er veel van gehoord... en volgens mij verwar ik het met een of andere yaoi serie die een vergelijkbare naam heeft... :S

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum