Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Beyblade (V-force)

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Beyblade (V-force) Empty Beyblade (V-force) ma feb 08, 2010 9:40 pm

TokkoHeavan

TokkoHeavan

Beyblade (V-force) Beyblade_2

Deze serie was rond het jaar 2002 op fox kids / jetix te zien!
IK was hier helemaal weg van!
Scheen nog een vorige serie te zijn,weinig van gezien,en het vervolg
[ G revulution ] heb ik ook niet echt gekeken, maar toch!

___________

http://www.KuranSlytherin.Hyves.nl

2Beyblade (V-force) Empty Re: Beyblade (V-force) di feb 09, 2010 12:04 am

Trowa

Trowa

Klopt, eerst Beyblade: De eerste serie. Hierin is te zien hoe het BBA Team (de Bladebreakers) bij elkaar komen en een eerste greep doen naar het wereldkampioenschap.
Beyblade V-Force: De tweede serie. Deze serie stond in Japan bekend als Bakuten Shoot Beyblade 2002, maar die naam werd veranderd voor de Engelse nasynchronisatie omdat de serie in Amerika pas na 2002 werd uitgezonden.
Beyblade G-Revolution: de derde en laatste serie van de Bakuten Shoot Beyblade series.
Metal Fight Beyblade!: de vierde met nieuwe hoofdpersonen.

Ik heb de eerste t/m drde serie bijna helemaal gezien, de vierde serie niet.
Ik ben Kai Hiwatari Fan.

3Beyblade (V-force) Empty Re: Beyblade (V-force) di feb 09, 2010 6:05 pm

Tylor

Tylor

Ah! Beyblade, ik keek het altijd wel vroeger. Ik vond zelf de serie niet leuker dan Pokémon of Digimon - maar het was wel een van mijn favorieten vroeger. Ik spaarde altijd vroeger die flippo's (of van die draaidingen) van Beyblade die je kreeg bij een zak chips! Zo leuk!

..tsja, misschien moet je de serie dan wel eens opnieuw gaan kijken? Ik heb een handige site gevonden, maar dan in het Engels die alle series erop heeft staan (klik hier).

Misschien ga ik hem ook wel volgen! Maar dan wel in de carnavalsvakantie.

http://animecow.co.nr

4Beyblade (V-force) Empty Re: Beyblade (V-force) za feb 20, 2010 7:10 pm

TokkoHeavan

TokkoHeavan

Taichi schreef:Ah! Beyblade, ik keek het altijd wel vroeger. Ik vond zelf de serie niet leuker dan Pokémon of Digimon - maar het was wel een van mijn favorieten vroeger. Ik spaarde altijd vroeger die flippo's (of van die draaidingen) van Beyblade die je kreeg bij een zak chips! Zo leuk!

..tsja, misschien moet je de serie dan wel eens opnieuw gaan kijken? Ik heb een handige site gevonden, maar dan in het Engels die alle series erop heeft staan (klik hier).

Misschien ga ik hem ook wel volgen! Maar dan wel in de carnavalsvakantie.
ik heb ergens nog van v force een opgenomen video band liggen van foxkids in het nederlands, dieik kreeg van een vriendin xD

http://www.KuranSlytherin.Hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum