Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gadgets topic

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Gadgets topic Empty Gadgets topic za feb 06, 2010 12:21 am

Tylor

Tylor

Heb je een nieuwe mobiel gekocht? Wil je de aller nieuwste Ipod kopen? Of doe je het toch met die oude laptop van je? Bespreek hier al je snufjes en meer.

Hoofdvraag: wat vind jij van iPods?

http://animecow.co.nr

2Gadgets topic Empty Re: Gadgets topic za feb 06, 2010 1:11 am

Trowa

Trowa

Ipods scoren bij mij niet erg hoog.
Ik vind het een vervelend systeem om mee te werken.
(Geldt overigens voor praktisch alles van Apple, ik heb wat tegen die club.)
Specifiek vind ik de Ipods te duur voor wat ze kunnen.
Voor een variant van 6 gig, is makkelijk een ander merk te vinden wat een stuk goedkoper is, en minimaal 2 keer zoveel geheugencapaciteit.
Het spannende van Ipod is puur het design. Daar betaal je dan ook grof voor. Apple is in de meeste gevallen innovatief, daar zijn ze goed in.
Maar ik vind het niet nodig pakwag honderd euro of meer neer te leggen omdat ik een zwart exemplaar (laptop) wil hebben, ipv standaard wit.
Het touchscreen is mooi, maar ik word gek als ik elke keer mijn albums voor mijn neus voorbij zie vliegen.

Hetgeen mij het meest tegenhoud, zijn de doppies, de oortjes van de Ipod. (Naast de prijs ;)) Zelfs als je het apparaat zacht hebt staan, (en ik ben daar echt heel strikt in) kan je je muziek op afstand van je doppies horen. (testje met apparaat van een vriendin, 2 jaar terug)
Ik reis vaak genoeg met trein, bus en metro om te weten hoe ontzettend irritant het is, als je met de muziek van een ander opgescheept zit.

Ik gebruik zelf een mp3 speler van Creative, de Zen Touch. (Die is ongeveer zo groot als een van de oude generaties Ipod, en ongeveer een centimeter dik, kan iets minder zijn. Hij heeft 20 gig gebeugen, een touchstrip, 4 knoppies, en perfect geluid. Ohja, en hij was een kleine 200 euro goedkoper dan de gemiddelde Ipod.
Ik heb hem nu een jaar of 5, 6? Zoiets. Bevalt prima. Alleen de doppies waren wat groot qua formaat, dus toch maar andere aangehangen. (Vroegah Phillips, nu Sennheiser)

Wat betreft gadgets, ik heb er niet zoveel. Heb 2 apparaten die er wel onder vallen, gok ik.
1)Mijn tekentablet. Een Wacom Graphire 4 A5 variant. (is een oude uit productie serie, voorloper van de Bamboo) Gekocht wegens het ontwikkelen van een muisarm. Heb ik nu geen last meer van. Ben geen ster in het gebruik ervan, maar werkt wel fijn, afhankelijk van de werkzaamheden. Voor tekenwerk is het ideaal, en aangezien je de knoppen op het tablet zelf kan instellen, is het ook fijn als je heel veel moet copy/pasten. (enkele knop indrukken is prettiger voor je hand, dan elke keer Control-C/Control-V)

2)Andere gadget is mijn BeBook One Ereader. Apparaat om digitaal boeken te kunnen lezen. Heeft een zeer rustig scherm (flikkert niet, leest als echt boek) Mijn variant is niet zo snel (ok, traag, naar algemene mening) maar kan wel elk bestandsformat in omloop aan, inclusief manga en comic formats.
De andere E-readers hebben daar meer problemen mee. Met dit apparaat kan ik mijn hele boekenkast (and then some) mee nemen, zonder dat het kastruimte vreet. Ik zit nu op een verzameling van rond de 500 boeken, en nog niet eens een kwart van mijn 2gig SD kaart is vol. Voordeel, ik kan ook fanfics van internet rippen, en die elders lezen nu. Super handig, voor die lange uren in de trein/ov.

3Gadgets topic Empty Re: Gadgets topic za feb 06, 2010 1:42 am

Tylor

Tylor

Ik heb sinds kort een Ipod en ik ben er erg tevreden mee. Maar ik ben het met je eens: ze zijn veel te duur. Ik vind het soms ook een beetje onoverzichtelijk worden - vooral op Itunes aangezien je dan 2 ''soorten'' mappen hebt. Je bieb (van de hele computer) en de map van je Ipod, en dat vind ik een beetje vervelend. Ik heb liever in een x meeslepen naar een map en klaar, maar dat moet bij de Ipod 2 keer en soms krijg ik dan dubbele nummers of er gaan nummers verloren. Bovendien gaan je liedjes weg als je hem in een andere computer steekt of zo iets (dat slaat nergens op, alleen om om het tegengaan van illegaal downloaden.. wat toch al iedereen doet).

Ik had deze voor de Ipod:
Gadgets topic Creative_ZEN_stone

Die beviel me wel, maar ik heb liever alles op z'n rijtje (met een schermpje) en kreeg dus een Ipod.

http://animecow.co.nr

4Gadgets topic Empty Re: Gadgets topic zo feb 07, 2010 12:01 am

Ketsueki

Ketsueki

@ Trowa

HEY MIJN VADER HEEFT 2 EREADERS!! :D
Ik heb er wel es op mogen lezen, echt zo'n fijn ding! Zeker weten!
Mn vader heeft op zn nieuwste ruim 100 boeken staan Blij

5Gadgets topic Empty Re: Gadgets topic zo mei 02, 2010 12:25 am

Trowa

Trowa

Zie je berichtje nu pas, Ketsueki, welke readers heeft je vader? Merk bedoel ik?

Mijn BeBook heeft een paar kleine kuren, waarvan ik nog moet uitzoeken of het een kwestie van mee leren leven is, of dat ik hem meot terugsturen. (Af en toe vervaagd het beeld dusdanig dat het niet leesbaar is, en ben je een kwartier moeilijk aan eht doen voor eht zich hersteld) Maar goed.

Ik zou inderdaad neit meer zonder mijn reader kunnen. Leest erg aangenaam, en het idee mijn hele boekenkast, and then some, mee te nemen naar weetikhet waar, is fijn.

6Gadgets topic Empty Re: Gadgets topic di mei 25, 2010 7:14 pm

Ketsueki

Ketsueki

Inderdaad, mn vader heeft een Sony, en euhmm... eenneh... Booklet geloof ik ^^
En het zou heel fijn zijn als ze eindelijk de eReader gaan invoeren ipv de zware boeken

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum