1. Gaara Uit Naruto.
2. Tomoya Uit Clannad.
3. Yamamoto Uit Hitman Reborn!
4. Vegeta Uit Dragonball Z/GT
5. Ichigo Uit Bleach.
6. Mai uit My Hime.
Dat was het wel geloof ik.
de redens:
Gaara vind ik gewoon vet ! kan ik heel kort over zijn ;) (Ik Vind Zijn Sand Burial Zo Gruwelijk)
Tomoya uit clannad is gewoon een goede vent (kan ook ik heel kort over zijn)
Yamamote vind ik vet vanwege zijn attitude, die is gewoon meesterlijk :P
Vegeta is gewoon 1 van de beste badguys die ik tot nu gezien heb ... alhoewel hij zich later bij de goede aansluit, terwijl ik me eigenlijk nog steeds of vraag, of die nou echt goed word ja of nee.
en ichigo uit bleach vind ik gewoon goed, omdat hij niet voor zichzelf vecht maar om zijn vrienden te beschermen.
Mai heeft een gewoon een prachtig karakter, misschien zelfs perfect .. vind ik dan :P
2. Tomoya Uit Clannad.
3. Yamamoto Uit Hitman Reborn!
4. Vegeta Uit Dragonball Z/GT
5. Ichigo Uit Bleach.
6. Mai uit My Hime.
Dat was het wel geloof ik.
de redens:
Gaara vind ik gewoon vet ! kan ik heel kort over zijn ;) (Ik Vind Zijn Sand Burial Zo Gruwelijk)
Tomoya uit clannad is gewoon een goede vent (kan ook ik heel kort over zijn)
Yamamote vind ik vet vanwege zijn attitude, die is gewoon meesterlijk :P
Vegeta is gewoon 1 van de beste badguys die ik tot nu gezien heb ... alhoewel hij zich later bij de goede aansluit, terwijl ik me eigenlijk nog steeds of vraag, of die nou echt goed word ja of nee.
en ichigo uit bleach vind ik gewoon goed, omdat hij niet voor zichzelf vecht maar om zijn vrienden te beschermen.
Mai heeft een gewoon een prachtig karakter, misschien zelfs perfect .. vind ik dan :P
Laatst aangepast door jac-senpai op zo feb 21, 2010 7:26 pm; in totaal 4 keer bewerkt