Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wuhahahaha, CrazyCuddle is in tha house!

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

CrazyCuddle

CrazyCuddle

And there she is! The new member of this forum! -luid gejuich-

Ok, quit the crap. -de cassetterecorder uit zet- -einde gejuich-

Een nieuw lid dus ^^
Sanne genaamd, btw , 15 jaar en, zoals misschien al verwacht aan de naam enz, een meisje. Rondhuppelend in het hoge noorden van NL: Friesland.
Met natuurlijk de hobby's anime kijken en manga lezen. Want ja, wat moet ik hier anders? Daarnaast houd dit mensje ook nog van tekenen, schrijven, rp'en en sta ik mij eens in de week uit te sloven op de tennisbaan. Het forum waar ik eerder op zat is... nou, laten we zeggen dat het oorlog is, kort gezegd xD Dus ja, dan moet ik maar ergens anders heen huppelen voor gezelligheid, eh? ^^
Ok, what more to tell? Hm... -denkt- Muzieksmaak? Oeh, zal ik jullie dat aan doen? Ach, why the hack not xD Nu ja, hier staat/zit/iets iemand met een ZEER brede muzieksmaak. Bij mij kun je aankloppen met rock, pop en soms zelfs klassieke muziek. Zolang het maar Engels of Japans is. En met name Miyavi en An Cafe O.o -zwijmel naar men posters-
Mijn muzieksmaak verschilt vooral met mijn humeur mee, zoals de meeste dingen doen, al begin ik een vreemde liefde voor Papa Roach te ontwikkelen...
Bij deze btw alvast de waarschuwing dat ik soms een beetje (-kuch- wat? BEETJE? Hoezo licht uitgedrukt...) depressief kan overkomen. Dat kan wel kloppen, want mijn hoofd is een chaos xD Maar ja, dat betekend niet meteen dat ik niet ook blij en gezellig kan zijn! =3 -rondjes huppelt-

OHJA! Bijna vergeten! Hoe ik hier kwam... Nou, bedank Lola! =D
-Door haar hier naartoe ontvoerd is-

Ok, enough about me. Als iemand nog iets wil vragen: GO AHEAD! BRAND LOS!

Tylor

Tylor

Welkom op het forum! Welke bands of artiesten luister je allemaal nog meer? Ik heb namelijk ook een erg brede muzieksmaak Wuhahahaha, CrazyCuddle is in tha house! 820414 .

Is het leuk in Friesland? (Ik kom uit Gelderland)

http://animecow.co.nr

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

SANNE. <3
WelkomWelkomWelkom. (:

http://lolaeetmensen.hyves.nl

CrazyCuddle

CrazyCuddle

-kuch- En aanschouw nu: de lijst...

- Vocaloid. En dan vooral de leuke, maar toch behoorlijk vreemd morbide liedjes XD -kan daar écht van genieten) Oh, en vooral Rin en Len. Ben echt dol op die kindjes ^^
- The Gazette. Luister niet erg veel van hun, maar ze zijn goed ^^
- Nightmare. Tja, wat moet je anders met een vriendin die, een béétje obsessed is met die band? xD Dat, en ze zijn ook gewoon goed.
- Miyavi. Ik hield van hem voor het concert, en nog meer na. Hij is zelfs live goed! Zo vaak kom je dat niet meer tegen ^^
- An Cafe. Aaaaaah, ik mis Bou! -knufft hem plat- Hij was zo lief en schattig en goed >< -pinkt traantje weg-
- Kumi Koda. Zelfs ik, de voorstander van mannelijke zangers, kan soms wel een zacht toontje uit men oordopjes gebruiken.
- Ayumi Hamasaki. Don't know why, but I just love her voice!
- Fall Out Boy. Omdat ze gewoon leuk zijn om naar te luisteren ^^
- Yellowcard. Al ben ik blij dat ik ze nog nooit live heb gehoord. De filmpjes op youtube zeggen al genoeg en... bewerkt is het zo veel beter, laat ik het zo zeggen xD
- Papa Roach. De liedjes zijn zo aanstekelijk en verslaaaveend.
- MSI. Omdat hun liedje gewoon rocken =3 De teksten zijn geweldig idioot en onnuttig, en ik houd van de ritmes en het hoge "IK WIL MEESCHREEUWEN" gehalte.
- Puddle Of Mudd. Hoe kon ik hun nu bijna vergeten O.O -lieft Psycho echt ENORM-
-Oomph. Ze zijn goed, zelfs voor mijn ikhaatdeduitsetaalwantengelsiszoveelmooierinliedjes hoofd =3 (niets tegen duitsers hoor. Alleen tegen de taal en het vak op school O.O trauma)
- Ali Project. Ook zeer mooie liedjes ^^
- My Chemical Romance. Just because.


Volgensmij had ik der wel meer, toch? -denkt-
Ach, net een zware schooldag achter de rug, dus doei doei geheugen!

En jaaa, Friesland is zeker leuk Wuhahahaha, CrazyCuddle is in tha house! 294683
-zich ervan weerhoud nu keihard fries te gaan schrijven- xD Ben totaal geen stadsmens, dus ik voel me hier prima, in het gat van een dorp waar ik woon op het platte Friesland ^^


-knufft Lola-
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! =3

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Jij met je Papa Roach verslaving. <3 ;D
-knufft terug-

http://lolaeetmensen.hyves.nl

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Jahaaa, zekers What the f*ck?) -nu ook Papa Roach luisterd-

En is er btw iemand die last heeft van men sig?
Ik zie dat de kleinere posts hier uberhaupt onderaan gigantische grote witte vlakken hebben. (wat irritant eigenlijk xD Achja, overleef het wel) En mijn sig rekt dat bij mij alleen maar uit Schrikken
Als iemand der last van heeft, wil ik em best wat inkorten. Dat jullie het even weten ^^

Ketsueki

Ketsueki

een beetje inkorten zou wel fijn zijn ^^ Verlegen

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Ik heb er geen last van.
Mijn scrollvinger mag toch wel wat extra oefening! 8D

http://lolaeetmensen.hyves.nl

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Heb em al aangepast ^^ -der eerst nog 6 zinnen tekst had staan-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum