Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat heb jij vandaag ontdekt?

+6
Camel
Mammonbitch
CrazyCuddle
Ketsueki
Lola-O-Matic
Tylor
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? ma maa 22, 2010 11:39 pm

Ketsueki

Ketsueki

NOOZ!!! *hugs* calm down!!

Okay XD Ik ben erachter gekomen dat CrazyCuddle, Trowa en ik zo ongeveer de enigen zijn die nog posten en dit forum VEEL fijner vinden dan animeclover XD

52Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? di maa 23, 2010 12:55 am

Trowa

Trowa

Tja, toch een grappig forum dit. Zonde als het ondersneeuwd.

Ik heb ontdekt dat bedrijven bijzonder kut kunnen doen. Pure intimidatie, en dan kennen ze mij nog niet goed genoeg. Ik word daar bijzonder recalcitrant van.

53Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? di maa 23, 2010 4:02 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Oh, oh... Trowa in de aanval?

Ik heb ontdekt dat er een zéér irritant reclame-ding boven het forum hangt als je niet ingelogd bent Grote ogen

54Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? di maa 23, 2010 7:04 pm

Ketsueki

Ketsueki

Ik heb ontdekt dat de trouwe animekoeien hier blijven posten Blij

55Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? wo maa 24, 2010 3:43 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Dat er hier nergens eigenlijk een echt bericht is dat animecow naar animeclover is verhuisd O.O
Het staat bovenaan, maar verder gewoon nergens volgensmij... Damn, wat onsociaal en onpersoonlijk ><

56Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? do maa 25, 2010 11:11 pm

Ketsueki

Ketsueki

XD I agree!
Nja, wij biljven hier gwn volhouden! Blij

57Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? vr maa 26, 2010 9:05 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Jeah!

Ik heb vandaag ontdekt hoe veel invloed het weer heeft op mijn humeur

58Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? zo apr 04, 2010 6:33 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

-dubbelpost-

Ik heb net ontdekt dat iedereen in dit huis al gegeten heeft, en ik hier nog met honger zit Schrikken Where is the teamspirit!?

59Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? zo apr 04, 2010 6:56 pm

Ketsueki

Ketsueki

OEH, das nie lief!

Ik heb RayWilliamJohnson ontdekt op youtube x3

60Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? zo apr 04, 2010 7:36 pm

Tylor

Tylor

Ik heb ontdekt dat 2 Unlimited cool is.

http://animecow.co.nr

61Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? wo apr 14, 2010 5:22 pm

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Ik heb ontdekt dat Jeffree Star een Justin Bieber shirt heeft. XD

http://lolaeetmensen.hyves.nl

62Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? zo apr 18, 2010 3:48 pm

Trowa

Trowa

dat mijn ouders vandaag niet thuiskomen, en ik dat toch wel een beetje vervelend vind.

63Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? zo apr 25, 2010 6:50 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Dat het forum weer eens uitgestorven is

64Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? za mei 01, 2010 11:49 pm

Trowa

Trowa

Mja dat zie ik ook. Enige tijd weggeweest (uitgelogd, hoop gedoe hier thuis gehad, tegenwoordig geen kat meer etc) maar bij terugkomst 'berichten sinds je laatste bezoek' 3 posts? das wel erg weinig.

65Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? di mei 04, 2010 5:34 am

jac-senpai

jac-senpai

CrazyCuddle schreef:Dat het forum weer eens uitgestorven is

Agree ;);)

http://jac1986.hyves.nl

66Wat heb jij vandaag ontdekt? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij vandaag ontdekt? di mei 25, 2010 7:12 pm

Ketsueki

Ketsueki

Helemaal mee eens

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-

» De ''wat ga je doen vandaag?'' topic!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum