Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wie ben JIJ?!

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wie ben JIJ?! Empty Wie ben JIJ?! zo jan 03, 2010 6:24 pm

Ketsueki

Ketsueki

Hiya! Hier het topic voor iedereen die zich net heeft aangemeld en zich wil voorstellen!

Ja~, ik ben dus Ketsueki, wat bloed betekent in het Japans.
Ik ben een enorme Japanfan, en ben DOL op de muziek- en kledingstijl "Visual Kei". Mijn favoriete bands zijn Nega en Versailles (RIP Jasmine You TTwTT). Mijn favoriete manga en anime zijn Naruto, Death Note, en nog meer van zulke dingen... Ik ben net begonnen in de manga Katekyo Hitman Reborn! en vind het al best geinig. Moet ff uit zien te vinden wie Squalo is aangezien in hem ga proberen te cosplayen xD
Ook ben ik een gigantische fan van Yaoi en Yuri!! Verliefd

Anybody too??

2Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 03, 2010 6:28 pm

Tylor

Tylor

Ketsueki schreef:Hiya! Hier het topic voor iedereen die zich net heeft aangemeld en zich wil voorstellen!

Ja~, ik ben dus Ketsueki, wat bloed betekent in het Japans.
Ik ben een enorme Japanfan, en ben DOL op de muziek- en kledingstijl "Visual Kei". Mijn favoriete bands zijn Nega en Versailles (RIP Jasmine You TTwTT). Mijn favoriete manga en anime zijn Naruto, Death Note, en nog meer van zulke dingen... Ik ben net begonnen in de manga Katekyo Hitman Reborn! en vind het al best geinig. Moet ff uit zien te vinden wie Squalo is aangezien in hem ga proberen te cosplayen xD
Ook ben ik een gigantische fan van Yaoi en Yuri!! Verliefd

Anybody too??
Welkom! Leuke naam trouwens :$:

http://animecow.co.nr

3Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 03, 2010 6:31 pm

Ketsueki

Ketsueki

Tylor schreef:
Ketsueki schreef:Hiya! Hier het topic voor iedereen die zich net heeft aangemeld en zich wil voorstellen!

Ja~, ik ben dus Ketsueki, wat bloed betekent in het Japans.
Ik ben een enorme Japanfan, en ben DOL op de muziek- en kledingstijl "Visual Kei". Mijn favoriete bands zijn Nega en Versailles (RIP Jasmine You TTwTT). Mijn favoriete manga en anime zijn Naruto, Death Note, en nog meer van zulke dingen... Ik ben net begonnen in de manga Katekyo Hitman Reborn! en vind het al best geinig. Moet ff uit zien te vinden wie Squalo is aangezien in hem ga proberen te cosplayen xD
Ook ben ik een gigantische fan van Yaoi en Yuri!! Verliefd

Anybody too??
Welkom! Leuke naam trouwens :$:

Domo arigato gozaimasu (heel erg bedankt), het duurde eeuwen voordat ik erop kwam ^^ Leuk dat je het leuk vindt! Oh, en btw, ik ben ook Japans aan het leren, maar dat moet nu even wachten dankzij school... Boos

4Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 03, 2010 6:34 pm

Tylor

Tylor

Happy Vet!

Maar hoe doe je dan zoiets?! Via het internet of speciale school..? Heb je toevallig een Japanse achtergrond?

http://animecow.co.nr

5Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 03, 2010 6:47 pm

Ketsueki

Ketsueki

ik heb nog boeken met japans leren liggen van mn vader, hij stopte ermee, en we hebben de boeken nog over ^^

6Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 24, 2010 4:22 pm

Tezzol

Tezzol

Ketsueki schreef:ik heb nog boeken met japans leren liggen van mn vader, hij stopte ermee, en we hebben de boeken nog over ^^

Ik leer het ook zelf, uit boeken die ik had besteld op internet gewoon (:
maar zelfde verhaal dat ik eve ben gestopt door school enzo.. maar nog steedwel heel leuk (:
oh, en er is zo'n spel voor de DS waarmee je ook japans kan leren, ook heel handig! ben alleen nu m'n ds kwijt. =/

7Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 24, 2010 4:43 pm

Ketsueki

Ketsueki

Das balen, en er komt nu bij mij op school dankzij mij en een paar anderen een club op school misschien waar we japans gaan leren, en de cultuur ook, en wat balen dat je het spel kwijt bent D:

8Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 24, 2010 10:12 pm

Tezzol

Tezzol

Ketsueki schreef:Das balen, en er komt nu bij mij op school dankzij mij en een paar anderen een club op school misschien waar we japans gaan leren, en de cultuur ook, en wat balen dat je het spel kwijt bent D:

Aaah echt! dat hadden wij ook voorgesteld op onze school, maar het kon niet ofzo ;(
maar eigenlijk, ben jij een jongen of meisje? (a')

9Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 24, 2010 10:15 pm

Ketsueki

Ketsueki

LANG LEVE HET FANGURLISM!!

10Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 24, 2010 10:15 pm

Tezzol

Tezzol

haha oke, weet ik dat ook weer (y)

11Wie ben JIJ?! Empty Re: Wie ben JIJ?! zo jan 24, 2010 10:59 pm

Ketsueki

Ketsueki

(Y) Jup ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum