Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoe voel jij je nu? En waarom?

+3
Trowa
Ketsueki
Tylor
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? vr maa 26, 2010 9:16 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Aaahw, wat lief ^^

Ik ben best wel down, eigenlijk. Uitgeput van de toetsweek en wegens omstandigheden (die ik hier niet ga vertellen wegens mensen die via via op dit forum zouden komen) behoorlijk pissig op mezelf. Ondertussen ben ik nog behoorlijk depressief op het moment ook. I miss the sun.

27Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? zo maa 28, 2010 10:24 pm

Ketsueki

Ketsueki

Aww poor poor you ❤

Anyways, ik ben weer aant msnen met mn bf x33333
anananananand, it makes me happy x333
En ik ben aan Kuroshitsuji begonnen, en het is echt übervet x33

28Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? zo apr 04, 2010 3:11 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Moe en verveeld.
Dat moe slaat nergens op -heb meer dan genoeg geslapen de afgelopen paar dagen-... het verveeld is wel logisch xD

29Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? zo apr 04, 2010 3:45 pm

Tylor

Tylor

Ik voel me blij maar ook kwaad omdat ik straks weer voor de proefwerkweek moet gaan leren (en dit keer moet ik écht goed scoren.. anders dan is mijn leven kapoet).

http://animecow.co.nr

30Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? zo mei 02, 2010 12:06 am

Trowa

Trowa

Verdrietig, wegens het verlies van onze kat, en het niet doorgaan van de tweede baan. (zie paar postjes terug) in moet dus blijven werken bij huidige bedrijf. Geen rpobleem, maar niet ideaal.

Blij: want paar gave aankopen gedaan op de koninginnemarkt, en een paar zomerschoenen gevonden..

31Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? wo mei 05, 2010 11:16 pm

sho guyver

sho guyver

zenuwachtig heb over iets minder dan anderhalve week n operatie voor de boeg krijg n inplantaat ben slechthorend geweest maar sinds kort mn gehoor kwijt geraakt kom in aanmerking voor inplantaat en die operatie is 19 mei en dat werkt op mn zenuwen maar ik ga er vanuit dat t wel goed komt hopelijk

32Hoe voel jij je nu? En waarom? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je nu? En waarom? di mei 25, 2010 7:11 pm

Ketsueki

Ketsueki

Aww, succes,

ik heb geen zin in hw maken... dus ik ga dit forum maar weer es volspammen XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum