Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!!

5 plaatsers

Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!!

Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap0%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap0%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap0%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap29%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 29% [ 2 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap0%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap0%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap14%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 14% [ 1 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap0%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_lcap57%Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Vote_rcap 57% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 7


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Ketsueki

Ketsueki

Visual kei is:

Visual kei ("visual style") refers to a movement among Japanese musicians, that is characterized by the use of make-up, elaborate hair styles and flamboyant costumes, often, but not always, coupled with androgynous aesthetics. Some sources state that Visual Kei refers to a music genre, or to a sub-genre of J-rock (a term referring to Japanese rock in general), with its own particular sound, related to glam-rock, punk and metal. However other sources state that Visual Kei's unique clothing, make-up, fashions, and participation in the related sub-culture is equally as important as the sound of the music itself in the use of the term. - Wikipedia

ZIJ ZIJN ALLEMAAL JONGENS!!

Bou van An Cafe:

Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Bouvv0


Hizaki (van Hizaki grace projects, later Versailles)

Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Hizaki-13792


Een van Miyavi's vele uiterlijken

Mannen die zich als vrouwen kleden in de Visual Kei zijn überawesome/sexy!! Miyavi-2008-tour

Zie ook de topics "Versailles" en "Nega" voor meer plaatjes en extra uitleg.

Tylor

Tylor

Ik mag ze wel aangezien ze hunzelf afzetten van de anderen en anders zijn. Zij durven tenminste zichzelf te kleden zoals ze zichzelf willen kleden.

Het is niet dat ik het mooi vind.

http://animecow.co.nr

Ketsueki

Ketsueki

Ieder heeft zijn eigen mening. Voor mij is het een soort (anti-)drug. Ik kijk het zoveel ik kan, en probeer me net zoals hen te ontwikkelen, dus gelijksoortig make-up, kleding (moet nog HEEEEEL veel aan veranderen TT.TT) en houding. Nog veel te leren dus ^^U

Tylor

Tylor

Yup! Maar.. die eerste ziet er echt uit als een meisje. Is het wel een man? Huh?

http://animecow.co.nr

Ketsueki

Ketsueki

Dat is het echt 100% zeker! Haddegij nie gadach, haddegij?

Tylor

Tylor

Nee had ik niet gedacht Tong uitsteken HAH!

http://animecow.co.nr

Ketsueki

Ketsueki

Haha! Je bent nu officieel geownt door Bou xD Mja, ik luister echt bijna GEEN andere muziek dan Visual Kei anymore... Ik ben eraan gewend geraakt, en kan niet meer zonder XD, mj achtergrond van mn computer is momenteel een groepsfoto van The GazettE, en ik had een tijdje op mn mobieljes achtergrond een foto van San van Nega...


...hoezo obsessed...

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Mijn I don't give a fuck zegt a lot.

Maar het is niet mijn stijl - niet dat ik er op tegen ben, maar toch. Soms misschien iets te extreem. : D
Geef mij maar mannelijke mannen. :3

http://lolaeetmensen.hyves.nl

jac-senpai

jac-senpai

ik zeg I don't give a fuck, omdat mij ook geen fuck uit maakt wat iedereen doet, laat ze lekker hun eigen gang gaan Tong uitsteken

http://jac1986.hyves.nl

Mammonbitch

Mammonbitch

ik heb er echt wel respect voor :D mijn zus wou maar niet geloven dat het mannen waren xD

Ketsueki

Ketsueki

LLz, het is echt waar ^^

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» stelt zich voor

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum