Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Manga VS. Anime - wat heb je liever?

4 plaatsers

Manga of anime?

Manga VS. Anime - wat heb je liever? Vote_lcap29%Manga VS. Anime - wat heb je liever? Vote_rcap 29% [ 2 ]
Manga VS. Anime - wat heb je liever? Vote_lcap71%Manga VS. Anime - wat heb je liever? Vote_rcap 71% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 7


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Manga VS. Anime - wat heb je liever? Empty Manga VS. Anime - wat heb je liever? za jan 16, 2010 6:06 pm

Tylor

Tylor

Wat heb je zelf liever? Anime of manga? Maak hier je keuze en discussier het met anderen.

http://animecow.co.nr

Ketsueki

Ketsueki

Dunno wrm. volgens mij omdat anime veel meer tijd in beslag neemt in verhouding, en omdat er vaak zoveel fillers inzitten (die mening heb ik dankzij naruto: DANKJEWEL MASASHI KISHIMOTO!!! Boos )

Tylor

Tylor

Ik denk toch wel anime. Ik snap dat mensen liever manga lezen - maar een serie is veel mooier in kleur en met een mooi achtergrond muziekje erbij. Dan komt de serie pas echt tot leven, vind ik.

Maar aan de andere kant is manga wel fijner omdat je het overal kan doen - gewoon op vakantie of s'nachts als je eventjes niet kan slapen. Bij anime moet je echt achter een TV of computer zitten en da's wel lastig soms.

http://animecow.co.nr

4Manga VS. Anime - wat heb je liever? Empty Re: Manga VS. Anime - wat heb je liever? za jan 16, 2010 11:36 pm

jac-senpai

jac-senpai

ik kijk liever anime('s), dan manga('s) lezen.
dat vanwege een paar redenen, ten eerste gewoon geen zin om te lezen, ten tweede tis saait, ten derde zwart/wit is hinderlijk & ten vierde het kost teveel geld(iedere week een nieuwe kopen is voor mij teveel van het goede)
ik probeer manga('s) niet af te kraken hoor, maar ik persoonlijk vind het saai.

http://jac1986.hyves.nl

5Manga VS. Anime - wat heb je liever? Empty Re: Manga VS. Anime - wat heb je liever? za jan 16, 2010 11:47 pm

Ketsueki

Ketsueki

een oplossing voor het kopen van manga telkens:

Onemanga Blij
Mangafox!

6Manga VS. Anime - wat heb je liever? Empty Re: Manga VS. Anime - wat heb je liever? zo jan 17, 2010 12:23 am

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Verschilt per stuk. Elfen Lied bijvoorbeeld... een geweldige anime, maar ik liep een trauma op bij het lezen van de manga. Bij Naruto heb ik echter veeeel liever de manga. De tekenstijl is beter en de lange gesprekken en dialogen zijn zo veel beter uit te houden. Dat, en bij de anime van die serie krijg ik niet echt het gevoel dat het zo'n serieuze serie is ofzo, bij de manga heb ik dat stukken meer.

Ik kan er btw sowiso niet tegen om eerst de manga te lezen, en dan de anime te zien O.O Ik heb dan in mijn hoofd de personages zulke andere stemmen gegeven en al, dan klinkt de anime zo onnatuurlijk en al.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum