Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

You Me At Six.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1You Me At Six. Empty You Me At Six. di jan 12, 2010 12:49 pm

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

You Me At Six. You-Me-At-Six-298x300

You Me At Six is een Engelse pop-punk, 'emo' band, en wordt vaak afgekort als YM@6, of gewoon geschreven als youmeatsix.

Gisteren [110110.] heeft You Me At Six een nieuw album uitgebracht, met de naam Hold Me Down. Dit is hun 2e studioalbum, na Take Off Your Colours. Verder hebben ze ook nog een EP uitgebracht, die Save It For The Bedroom heette.

Ik heb Hold Me Down gedownload [ :$: ] en ik moet zeggen dat het één van de beste albums is die ik heb gehoord. Veel afwisseling, een 'nieuwe' sound, maar toch blijft You Me At Six hun eigen stijl behouden.

You Me At Six wordt vaak geassocieerd met Fall Out Boy en andere meer bekende 'emo' bandjes, maar voor mij is dat appels met peren vergelijken.

Ik heb YM@6 2x live gezien, beide keren in Nijmegen - dat ook heel anders klinkt dan dat ze zich voordoen op de CD.
You Me At Six lijkt een braaf poppunk bandje, maar live zijn ze zoveel anders.

Het zijn trouwens ook hele aardige jongens, ik heb ze allemaal gesproken, met de een wat meer dan de ander, maar toch. <3

http://lolaeetmensen.hyves.nl

2You Me At Six. Empty Re: You Me At Six. wo jan 20, 2010 8:38 pm

Mammonbitch

Mammonbitch

zeg het als ze weer in nijmegen komen!! (of arnhem ofzoow..)

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum