Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bootlegs

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Bootlegs Empty Bootlegs ma jan 11, 2010 4:38 pm

Tylor

Tylor

Bootlegs AnimeCartoon-Subtitle-and-Video-Compare-2

Hierboven een voorbeeld van een bootleg. Je kunt de kwaliteids verschil zien. Overigens gaat het bij de meeste bootlegs nog slechter aan toe.

Bootleg: betekent letterlijk laarspoot. Het word bedoeld met dat je hier gemakkelijk dingen in kan stoppen (zo ging het vroeger) en zo illegaal kan meesmokkelen.

Bootleg zijn DVD's die meestal te koop zijn via Ebay en andere betaal site's.

Als je nog niet weet wat een bootleg is, lees dan gauw verder. Bootlegs zijn illegale DVD's met slechte kwaliteid series. Ze zijn niet zo duur en gemakkelijk te bestellen. Zo kost een Bootleg seizoen van bijvoorbeeld Naruto 25 tot 35 euro terwijl dit bijna onmogelijk is aangezien het veel duurder is.

Let erop, deze DVD's zijn illegaal!

Bootlegs 2055120297_efded78fde

Bootlegs 2055904114_e4081219f3

Je kunt bootlegs vergelijken met het downloaden van episodes van je lievelings serie (ge-subt), het op een DVD'tje zetten en het in een officiële verpakking verkopen. De koper komt tot zijn schrik erachter dat de kwaliteit schandalig slecht is en de ondertiteling overigens ook. Bovendien heeft hij dus een illegale DVD gekocht en is opgelicht, wat natuurlijk niemand wilt.

Bootlegs worden meestal in Azië gemaakt (China en-zo).

Mijn grote vraag is dus natuurlijk: ben jij weleens opgelicht met iets wat met anime / manga betreft? (er zijn zelfs namaak manga's en worden goedkoper verkocht in het buitenland!).

Bootlegs 2055113199_d9b65be987

Bootleg's kunnen er van buiten best redelijk normaal uitzien. Let dus op wat je koopt, waar je het koopt en of het betrouwbaar is.

Een serie van 50 afleveringen voor rond de prijs van 20 euro, gemaakt in China is dus zeker een bootleg.

http://animecow.co.nr

2Bootlegs Empty Re: Bootlegs ma maa 22, 2010 10:27 am

Ketsueki

Ketsueki

Ik ben zover ik weet niet opgelicht, maar ik zou dit topic wel ff sticky zetten ivm belangrijke info...

3Bootlegs Empty Re: Bootlegs za jul 17, 2010 11:45 am

Ketsueki

Ketsueki

Yup, bij deze -_-
Heb Princess Princess de totale collectie gekocht (12 afleveringen) voor 25 euro.
Had eerder een episode gedownload, en die was van veel betere kwaliteit. >.>
Ik wilde een goede daad doen en m gewoon kopen, maarja, toen kwam ik dus thuis met een bootleg >w< Oh well, ik kan m in iig kijken :/
Maar ik had het gekocht bij een betrouwbare winkel, dus ik was erg verbaasd! Die winkel verkoopt wel meer anime, maar ook gewone films enzo

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum