Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Yaoi and Yuri

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Yaoi and Yuri Empty Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 9:33 pm

Ketsueki

Ketsueki

"OK children, let's start today with a few new love problems. What is boy x girl? Come on, anyone? Yes Clide"

"Gross?"

"Yeah, that's right too. But does anyone know the name?"

"Hetero?"

"Correct! And now: What's girl x girl?"

"Delicious, Yuri!"

"Totally right, and yes, it's absolutely delicious. This time: Boy x boy"

"The most awesome thing ever? And that's Yaoi"

"And again Bulls-eye! So, what have we learned today?"

"Hetero is ugly, Yaoi and Yuri own the whole wide world!"

2Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 9:55 pm

Tylor

Tylor

Haha, ik heb zelf niks tegen yaoi en yuri maar ik vind het soms idioot dat mensen voor anime series de meest vreemde koppels maken en fanclubs erover maken.

http://animecow.co.nr

3Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 9:57 pm

Ketsueki

Ketsueki

Ik heb zelf een stuk of... 4 er aan gekregen XD Weet ff neit wie dat ook al weer waren...



Laatst aangepast door Ketsueki op do jan 07, 2010 10:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt

4Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 10:01 pm

Tylor

Tylor

Klopt het dat er bij Yaoi en Yuri series worden nagemaakt en er dan allemaal lesbisch en homoseksuele koppels ontstaan?

Is dat dan niet een schending van copyright? Of is het door de originele makers gemaakt?

http://animecow.co.nr

5Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 10:03 pm

Ketsueki

Ketsueki

Daar weet ik niets over. Wat ik wel weet is dat er een heleboel yummy yummy fanfictions en doujinshi (fanmanga) zijn ^^ Maar echt helemaal namaken??? Nog nooit van gehoord...

6Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 10:04 pm

Tylor

Tylor

Nee niet 'helemaal' namaken, maar gewoon een alleenstaand verhaal met dat koppel zegmaar.

Ik zie weleens op google allemaal fan yaoi Digimon manga's enzo.

http://animecow.co.nr

7Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 10:06 pm

Ketsueki

Ketsueki

Tsja... ik denk dat dat dan gewoon een fanfiction is... Je hebt ook fanfiction is zich AU afspelen: Another Universe, dus niet in het oorspronkelijke verhaal. Ik zal strakjes misschien wel een van mijn FF's uploaden op het forum, kan je lezen wat ik bedoel ^^



Laatst aangepast door Ketsueki op do jan 07, 2010 9:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt

8Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 10:14 pm

Tylor

Tylor

Ketsueki schreef:!! De meervoudsvorm van Manga is gewoon Manga! Even dat je het weet ^^

Tsja... ik denk dat dat dan gewoon een fanfiction is... Je hebt ook fanfiction is zich AU afspelen: Another Universe, dus niet in het oorspronkelijke verhaal. Ik zal strakjes misschien wel een van mijn FF's uploaden op het forum, kan je lezen wat ik bedoel ^^
Het woord manga wordt uitgesproken als: /man-ga/, waarbij beide a's kort uitgesproken en de g als in het Engelse 'good'. Officieel is er geen meervoudsvorm, toch wordt manga's veel gebruikt. Wikipedia.

Ik bepaal zelf wel of ik het met een 's erachter schrijf Melig. Je hoeft overigens niet bij elk kleine foutje de betweter uit te hangen.

http://animecow.co.nr

9Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo jan 06, 2010 10:16 pm

Ketsueki

Ketsueki

Sorry, maar soms kan ik het gewoon niet laten... Giechel TT.TT
plz forgive me!

10Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri di jan 26, 2010 11:28 pm

Trowa

Trowa

Tylor schreef:Klopt het dat er bij Yaoi en Yuri series worden nagemaakt en er dan allemaal lesbisch en homoseksuele koppels ontstaan?

Is dat dan niet een schending van copyright? Of is het door de originele makers gemaakt?

Zoals Ketsueki al zei, yup, das fanfiction.
Fanfiction mag officieel niet, vandaar dat er altijd een disclaimer van hier tot tokio boven hoort te staan.
(ik bezit neit de rechten van pietje put en zijn maatjes, die zijn van klaasje hogenboom, van organisatie ik betaal teveel voor zit gezemel) Dat idee.
Er zijn auteurs/gamemakers die daadwerkelijk op jacht zijn naar fanfiction, daar ze het absoluut neit willen hebben dat er met hun character aan de haal word gegaan. (Anne Rice als voorbeeld, vroeger ook Anne McCaffrey)
Anderen zijn daar losser in en vinden het ok, mits je je aan de disclaimer houd, en geen geld aan je fic verdiend. Anderen stellen bepaalde regels op, zo van het mag, maar dan alleen met de pairing die ook in het boek voorkomen, en niet dat iedereen spontaan denkt: Ha orgie!
Meestal is dit soort informatie wel te vinden bij de grotere fanfic sites, of in diverse blogs/de prive site van de betreffende auteur.

Wat vinden jullie prettig lezen?
Ik prevereer Yaoi, Het af en toe. Yuri doet mij totaal niks.
Het hangt bij mij af van de schijfster van de fics.

11Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri di jan 26, 2010 11:36 pm

Ketsueki

Ketsueki

Mij het liefst Yaoi, anders Yuri als ik er zin in heb. Hetero leest ik echt NOOIT! tenzij ik een yaoi lees van de akatsuki, dan komt er nog wel es pein/konan in voor, maar dan ook weer zonder lemon. Laatst had ik er een (yuri) en was er een rape in van naruto/ino, maar dat is de eerste hetero lemon die ik voor het eerst heb gelezen ^^U

12Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri di jan 26, 2010 11:45 pm

Trowa

Trowa

Mijn eerste yuri weet ik neit meer. ik dacht dat het hermiony/ginny was, uit het potter fandom. Maar yuri is op dat vlak bijzonder niet mijn ding. Maar ok, ik ga ook qua leesstijl een stuk verder van een lemon.

Yaoi, dat was een gundam wing fic. Geen idee meer welke, maar het was Heero/Duo, Trowa/Quatre en Wufei/Zechs/Treize. (jaja, zelfs een threesome, niceness!)

Het hmmm, dan moet ik echt gaan graven. Ik heb het gelezen...Inuyasha/Kagome, geloof ik.

Maar hetgeen ik lees, valt meestal al onder NC-17 ookwel extreme graphic. Ik vind rapefics niet prettig, evenals character death.
Ik vind het al prima als mensen een klein beetje buiten kennis geraken. Op wat voor manier dan ook. Klinkt vreemd, maar met zo'n eis, kan je zeer creatief worden in het zoeken.

Welke fandoms lees je in? (optie voor nieuw topic, aanraders binnen fandom?)

13Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri do feb 04, 2010 11:00 pm

Lola-O-Matic

Lola-O-Matic

Ik vind Yaoi koppels echt ongelofelijk schattig, maar dan moet het wel goed zijn. Dus niet random 'I chose you' koppels. [:

Ik ben er niet echt weg van, maar het is wel leuk. :3

http://lolaeetmensen.hyves.nl

14Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri ma maa 22, 2010 10:40 am

Ketsueki

Ketsueki

Hmm, ik lees de laatste tijd vooral veel yuri. Dat zijn dat gwn manga, aangezien ik heel slecht ben in yuri pairings maken in een originele manga.
Oh, en in FMA vind ik dat er gwn geen yaoi in kan. Dat is vreemd voor mij, maar daar ben ik gwn fel op tegen! Edward is van Winry, maar tsja, de enige het pairing die ik nog leuk vind tegenwoordig...

15Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri ma maa 22, 2010 10:38 pm

Trowa

Trowa

*knuppel in hoenderhok*
Heb een aantal goede fics met Edward/Mustang gelezen. All in all, mits goed geschreven, it could work.

16Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri ma maa 22, 2010 11:51 pm

Ketsueki

Ketsueki

Hmmm, vind dat niet zo'n geweldige pairing, maar ik zou het es kunnen proberen. Nu ben ik nogal van SasuNaru... plotseling... XD

17Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri di maa 23, 2010 12:45 am

Trowa

Trowa

Ik lees geen Naruto.
Ik ben bekend met Bleach (Ichigo/Abarai)
Gundam Wing (alles met iedereen, in diverse varianten ;) )
Beyblade (Ray/Kai)
YuGiOh (Setoh/Joey)
YuYuHakusho (Kurama/Hiei)
FMA (Edward/what's his face, die van de vorige pagina)
En Harry Potter (Potter/Draco, Lucius/Snape/Narcissa)

Kortom, lots of yaoi, praktisch geen yuri. Vroeger wel gelezen, maar heeft geen indruk gemaakt.

18Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri di maa 23, 2010 4:19 pm

CrazyCuddle

CrazyCuddle

Ik lees alleen lieve yaoi ^^
(mede doordat de computer in de woonkamer staat en... nou ja, trauma voor de mensen om mij heen ofzo xD)
Fanfic's lees ik nóóit >< (op de korte 1 pagina comic's op deviantart na dan) Vind de los staande yaoi veel leuker ^^ (plus ik ben meestal veel te gehecht aan personages in manga's/anime om ze vervolgens in een yaoi fanfic te zien XD) Oh, behalve Belphegor/Fran van Hitman Reborn ^^ In de geschreven versies dan, getekent vind ik die pairing ook niet x3
Ik ben vooral fan van de standalone yaoi =D Die zijn meestal zo lief en schattig en aaaahw ^^ Wel die met een echt verhaal, dan.
-houd zich in niet met fangirl gedrag een heel gigantisch bericht vol te spammen-

De meest enge yaoi die ik ooit per ongeluk tegen ben gekomen is btw Edward/Jaboc uit de boekenserie Twilight... (DON'T HIT ME BECAUSE I READ THE BOOKS! I know they are badly written, but I like them anyway XD)
Maar die pairing is gewoon... beangstigend O.O

Met yuri heb ik helemaal niets, eigenlijk.


Volgensmij is deze post een zooitje Grote ogen Neh, whatever.

19Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri di maa 23, 2010 7:14 pm

Ketsueki

Ketsueki

Grin, waarom vind bijna niemand hier yuri leuk?! TT.TT *sobsob*
nouw....

Iig, met yaoi ben ik ook tevreden. Los staande yaoi is idd ook heel erg cute, maar ik kan het gwn niet laten om yaoipairing in verhalen te maken x3 bijna alle yaoi is gwn cute, maar dan moet je bv niet aankomen met NaruSaso *shiver* Ik bedoel, die 2 kennen elkaar niet eens! O.o ik ben vaag dat ik plotseling met zo'n pairing aan kom zetten XD

20Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri wo maa 24, 2010 1:44 pm

Trowa

Trowa

Zal dan wel raar zijn, maar ik prefereer yaoi die wat...minder...cute is dan gemiddeld. But then again, ik schiet door naar de kink, en dat is nog een stapje verder dan standaard yaoi ;) (rememeber, I'm not new to the internets ;) )

Als je een yuri kan aanraden in een van de fandoms die ik lees, dan ben ik benieuwd. Hermiony/Ginny is geen aanrader, kan ik je vertellen.

21Yaoi and Yuri Empty Re: Yaoi and Yuri do maa 25, 2010 10:42 pm

Ketsueki

Ketsueki

Hmmhmm, ik ben ook meer van de kinky yaoi XD I really like that a lot better XD
En ik ben ook niet zo van de harry potter fanfics... Maar dat leek me al sowieso geen goeie pairing XD
InoSaku vind ik daarentegen wel een goeie, maar verder bedenk ik niet zo van yuripairingtime!!!! dus ja... maar sakuhina heb ik es gezien, en leek me ook best tof... I'm weird XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum