Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[UPDATE] Forum verschoont

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Tylor

Tylor

Ik heb het forum een beetje bijgepoetst en nieuwe categoriën en subforums aangemaakt. Zo ziet het er wat overzichtelijker uit voor iedereen en kan je sommige dingen gemakkelijker terugvinden.

Het kan dus zijn dat er sommige topic's verloren zijn gegaan. Ik ben hier nog mee bezig - dus je kunt voorlopig er nieuwe topic's voor aanmaken. Ik wil je er wel op letten dat je goed moet kijken WAAR je het neer zet.

Algemeen - wat niet in anime en manga thuishoort. Bijvoorbeeld: je lievelings manga en anime personages, de knapste vrouwelijke personage, de personages waar je de meeste hekel aan hebt, polls over anime en manga, etc.

DUS:
"Je lievelings anime personage", als je zo'n topic aan maakt kan het goed zijn dat we die veranderen in: "Je lievelings personage" of "Je lievelings anime / manga personage". Waarom? Omdat je dan dubbele topics krijgt, terwijl anime en manga vrijwel hetzelfde is kwa personages etc.

ANIME: Alles wat ALLEEN over anime gaat, bijvoorbeeld: stemacteurs, je nieuwste anime aanwinsten, welke serie heb je als laatst bekeken, welke serie ben je van plan om te kijken etc.

MANGA: alleen MANGA, dus: je nieuwste MANGA aanwinsten, je MANGA collectie, je favoriete tekenaar.. etc!

SERIES: Hier kunnen series worden geplaatst: Death Note, Chobits, Elfen Lied ETC. 1 TOPIC PER SERIE. GEEN SERIE = VERBODEN!

http://animecow.co.nr
Deel dit bericht op: reddit

Geen commentaar.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum