Gamecow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Upload en bekijk de foto's van anderen: bekijk de gallerij!

Animecow word Gamecow! Je kunt ons nu bereiken via: www.gamecow.co.nr!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gamecow » Japan » Series » InuYasha

InuYasha

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1InuYasha Empty InuYasha wo jan 20, 2010 2:26 pm

Tylor

Tylor

InuYasha 249

Een meisje, Kagome genaamd, word op haar 15de verjaardag in een put naar beneden getrokken door een eng griezelig monster. Zijn de geruchten en verhalen dan toch waarheid?!

Ze komt terecht in een vreemde, andere wereld vol met monsters. Het blijkt dat een zeldzaam diamant in haar lichaam verstopt zit die monsters kan omtoveren tot krachtigere wezens. Ze ontmoet er Inu Yasha die ook een monster is en besluiten een team te vormen. Maar.. InuYasha wilt ook het juweel hebben!

Episodes: 167 (anime)
Volumes: 56 (manga)
Chapters: 558 (manga)

http://animecow.co.nr

2InuYasha Empty Re: InuYasha wo jan 20, 2010 10:24 pm

Ketsueki

Ketsueki

Ehm... ik vind het een beetje een erg grof woord om Monster te gebruiken. Ik zou eerder Demon kiezen, maar whatever. Ik ben er aan begonnen, bij chappie 280 gekomen ofso... Vond het te langdradig worden :( Dus zodoende: einde Inuyasha voor mij!

Spoiler:
Boos

3InuYasha Empty Re: InuYasha za jan 23, 2010 6:10 pm

Tylor

Tylor

Ik heb laatst de eerste volume van Inuyasha uitgelezen. Wel leuke serie hoor, maar ik snap het als het langdradig zou worden. Ik ben niet zo van de langdradige series, maar toch leek het me wel wat om uit te proberen.

Ik moest wel een beetje op gang komen tot ik het leuk begon te worden, maar ik vond het laatste hoofdstuk van volume 1 erg spannend! Vooral die vrouw die mensen bestuurt met haar haren, echt vet gedaan!

http://animecow.co.nr

4InuYasha Empty Re: InuYasha za jan 23, 2010 6:26 pm

Ketsueki

Ketsueki

Ah! Ja, zij is idd best wel tof met dr schedels XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gamecow » Japan » Series » InuYasha

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum